2008年5月12日星期一

高風期

今日出街搭車時老公同我講左D阿B尋日既攪笑野,點解我唔知?因為我係廚房嘛!話說尋日我係廚房煮緊餸,約7點半肥仔一家三口與肥阿哥、阿嫂回來,
阿B手拎一支花唔肯比人,佢自己玩玩下坐低左,然後阿嫂話〝中國~加油~〞,
阿B即刻企起身,再舉起支花,又一次証明阿B係一個〝愛國份子〞。



頭先娣婦來電叫我明天開多幾餐奶比阿B吃,因為今日開左6餐奶。
每餐6安,而頭5餐都吃晒!我緊係問有冇吃其他野?食得多唔多?
早上吃左一小碗通粉,晏晝又有吃少少炒飯和粥。


阿B早上8點幾食晒餐奶,然後十點幾又要食,
但娣婦形容得好攪笑話阿B〝喊苦喊拂〞。有時佢想飲野就問佢要唔要食奶?
佢又點頭,所以就食左咁多餐奶勒!


娣婦話阿B可能〝高風期〞,因為醫生講過小朋友每隔一段時間都會有〝高風期〞,
係會食好多野。若果阿B既〝高風期〞可以延續就好喇!


1 則留言:

  1. 佢肯食咁多o野, 就係聽到都開心, 可能上次入院乜都唔食得, 所以依家知道有o野食係幾咁可貴, 所以依家乜都食得就成個人開胃哂. 哈...
    [版主回覆05/16/2008 23:54:00]佢個〝豬腩肉〞重現江湖喇!

    回覆刪除