2008年5月29日星期四

〝李派林〞雞翼‧糖醋排骨

今次阿媽係〝美心〞買〝拿破倫〞,外表睇好過上次係〝聖安娜〞既〝拿破倫@今非昔比〞,我用手去篤中間個感覺都似係糖做,但一啖咬落去就知〝偷工減料〞,因為除左糖之餘,仲有蛋糕,以前係純糖嚟架嘛!不過,都好過〝聖安娜〞全蛋糕,有時間真係要上網搵下食譜先得。



尋日講左今日晏D先回去湊阿B,因為我想訓耐D,之前同阿B訓每晚都冇覺好訓。今日叫左老公起身係床碌左好耐先訓得番,十點就比個信息叫醒左,之後就執下野,比我搵到〝李派林〞雞翼〞食譜。


呢個食譜係用十隻雞翼,但我用左一磅25隻,所以我將所有野都加大1.5倍,係煮既時候漏左一個步驟,又水汪汪,所以我係中途夾起左D雞翼,用大火將汁煮到差唔多稠,再將雞翼回鑊,我差不多用左成支〝李派林〞煮,我問左意見‧‧‧


肥仔:D味怪怪地,薑味重,食多幾隻又唔覺有薑味。


娣婦:味道似〝薑醋蛋〞,係咪〝糖醋雞翼〞?


我:老公有咩唔好食?


老公:唔鍾意食,唔鍾意食咪唔好食囉!


咁樣都唔算失敗既,至少都食左大半碟,我要再研究一下先。



晏晝12點幾阿媽係返工前就煮定佢其中一樣拿手小菜〝糖醋排骨〞。



阿公出左去剪頭髮,每次去剪髮都會買好好味既叉燒返嚟!



跟住又炒多碟菜。



阿媽已經買左野煲〝番茄薯仔湯〞,真係比有靈犀,今日我都想煲〝番茄薯仔湯〞,不過,我要再加牛肉和洋蔥,我問左老公可唔可以嚟食飯先煲,因為係老公鍾意飲既湯。


上次太耐冇煲唔係咁好飲,阿B飲左少少就唔飲,今次娣婦都話好味,阿B就唔駛講喇!添飲添,有時飲飲下塞左,幫阿B整好左幾次佢都肯繼續飲,平時咁樣就已經唔再番飲架喇!



頭先坐小巴回去時聽到收音機講〝大陸〞各地禁止生育既口號,但我唔係聽得太清楚,又只記得3個,老公聽唔到,我講返比佢聽其中一個仲笑死我地添!



  • 寧可家破,不可國亡。

  • 一人多生一個,全村紮。(老公話咁大鑊!)

  • 廣西:一個環,兩個紮,三、四、五、六殺殺殺。

3 則留言:

  1. 嘩~內地好誇張喎
    其實佢地搞好D經濟
    教佢地點節育~
    令失業人士減少
    咁咪唔洗咁囉
    [版主回覆05/31/2008 12:16:00]咁咪係囉!咁樣治標唔治本都冇用既!所以攪到有好多人迫於無耐嚟香港生。

    回覆刪除
  2. 我早排都無無聊聊買o左支李派林呀, 其實我屋企呢邊都唔食牛肉, 又好少炸o野食, 所以擺o左o係度都未開, 都唔知用o黎整乜好, 見你整雞亦都幾得意, 不過我都係諗住下次炸春卷先用, 因為用o黎整雞亦我覺得好似d味唔係太夾呀.
    [版主回覆05/31/2008 12:22:00]我買支喼汁都係比阿嫂和娣婦用,因為佢地食春卷都係要醮喼汁,不過,煮完今次又要買支新。

    回覆刪除
  3. 慶祝本公司成立 6週年
    baby/兒童優惠攝影套餐每輯HK$280
    優惠名額 100個

    回覆刪除