2008年5月31日星期六

老公一句〝整果D包〞

今日約十點聽完熊貓姐姐電話就起身,佢有D奇怪我未起左身,因為近排唔夠訓好攰,所以未起身,佢都有叫我再訓,但我話盡量喇!係床碌兩碌就起身。其實,佢幫人問有冇〝惠康〞印花多?我阿媽仲儲緊比唔到佢。


今日晏晝落街買野真係覺得自己有D似〝賓賓〞,因為我去左烘焙專門店買野、買茶餐吃、買晚餐材料、雞蛋,仲攬住條厠紙,係咪似呢?不過,呢D都係幸福既表現,事關我係一個〝師奶仔〞嘛!但有點液氣就係去過2間烘焙專門店都買唔到想要既〝奶粉〞。


返到去食完野就〝開工大吉〞,就係為左老公,因為老公講過既野我一定會記住,記得上次老公係豪一次@荃新天地講過想我整兩樣,一樣係〝漢堡包〞我已試左整漢堡扒來預備整,雖然,唔係好成功,下次一定得既!而另一樣就係酥油麵包,之前都整過士多啤梨丹麥包,但我覺得呢款包好麻煩,老公鍾意食幾麻煩都會整。


今次個賣相唔多掂檔,冇上次士多啤梨丹麥包,衰老話個包唔夠味喎!



唔緊要我覺得味道好咪得囉!好少可架!



原本就冇乜色,老公叫我再焗多次,唉!焗多次又真係有色喎!



賣相唔得,但好鬆軟,仲有好多層添!廢話~酥皮緊係多層喇!



晚餐好簡單,冇所謂喇!好又一餐唔好又一餐,更何況好過冇得食丫!



今日早餐又係吃杯麵,焗左3分鐘後開蓋先發現有獎架喎!我中左〝da dolce意大利雪糕店惠顧任何雪糕杯可獲8折優惠〞,之前去買冇留意,而家諗返好似得〝香辣海鮮杯麵〞個包裝有唔同。



3 則留言:

  1. 我都想整丹麥條呢款包包, 不過 整酥皮真係好多功夫, 所以一直都無整過, 見到你整我都想再試, 不過...遲D先. 哈...俾多少少心理準備先. 天氣熱整酥皮真係好煩.
    [版主回覆06/02/2008 02:14:00]我都好鍾意食,但都盡量避免整,因為真係好煩,唔係老公想食我都唔整。呢D真係要天氣凍先好整。

    回覆刪除
  2. 我個仔話<呢個包包好得意呀,我要食~我要食呀!>
    下次整預埋我一份,好期待呀............OK!!
    [版主回覆06/02/2008 02:14:00]冇問題丫!歡迎之至!

    回覆刪除
  3. 係唔係水蜜桃包包泥呀
    我最鍾意水蜜桃呀

    [版主回覆06/02/2008 23:45:00]罐頭桃嚟架!

    回覆刪除