2008年5月30日星期五

〝金田〞日庳料理@悅來酒店

今朝出門口前睇新聞知道今日係〝山頂纜車~120週年〞,可以用3毫子坐〝二等〞來回纜車即係120年前的票價。


今日7點開始短短一個鐘已有六百幾人乘搭,我一睇到已經想去,不過,老公咁夜收工,或者晏D我帶埋阿B一齊去,但係要等咁耐佢實扭計,新聞講過服務延長至半夜12點,等我試下問老公先,老公叫我睇下新聞多唔多人先決定,午間新聞報導〝纜車公司〞呼籲市民不要前往,因為人太多、天氣又唔好要排3、4個鐘,老公lunch後來電叫我繼續留意新聞。


下午3點幾娣婦來電問〝我剛上網睇到小朋友玩具有開倉,你同唔同我地一齊去?〞,我會同你地去開倉,但未必食飯,因為我夜晚可能去坐纜車。


我5點幾睇〝有線〞新聞話少左人,等到肥仔與娣婦放工回來與我、阿B一齊出去。


開倉果到有兩間房,一間冇冷氣熱死人,另一間就有,我地係2間房來回左好多次,都只買到一架〝法拉利〞走人,我要決定是否與他們吃飯?就電聯老公話佢知頭先纜車情況作決定,老公見我想去就話去,但佢怕白行,我聽到咁就取消坐纜車,老公又唔知放幾點,所以唔同佢地食。


娣婦要食豪D、想食Buffet,N年前〝長沙灣廣場〞酒樓有Buffet食,我地行左去睇冇,老公就來電8點半前收工,佢地就等埋佢吃,但是又肚餓就買左D小食吃,然後坐巴士去〝荃灣〞食晚飯。


我地都唔知食乜好?娣婦想去〝悅來酒店〞內〝金田~日庳料理〞,但上次經過都好似幾貴下,娣婦與朋友試過唔錯,幾多錢就唔記得勒!娣婦問左其中一個朋友,而佢個朋友幫我地問左8點半可能有位,仲幫我地訂埋位添!



相信大家係〝悅來酒店〞都見過呢班〝國寶~熊貓〞,但其中一隻並唔係熊貓嚟架!呢個係娣婦與我帶阿B去換片,之後佢與阿B係出面玩等我時被佢發現架!
唔知大家搵唔搵到邊隻係假扮既呢?答案係最後。



我就覺得呢個圓碌碌既熊貓最得意。



彈鋼琴既熊貓就係係〝金田~日庳料理〞對出,阿B成日同呢隻熊貓〝拜拜〞、〝哈佬〞添架!



〝金田~日庳料理〞裡面都有〝吧檯〞架!我地去到就有位唔駛等。


原來呢到係食放題架!當然係有order紙比你tick喇!一共有7類任君選擇:一品料理、沙律、刺身、炸物、燒物、壽司、鐵板燒。我地就唔係全部野食都有試,但樣樣野都味道都唔錯,尤其係〝刺身〞好新鮮,真係最抵食,又好味,我地encore、encore,再encore。



結帳就會奉上甜品,成日都唔同架!今次係〝綠茶餅〞。娣婦結帳後,唔肯收老公錢,今餐又要再次多謝〝娣婦〞,不過,都幾貴計埋加一,每位要2百蚊多D,老公話冇乜特別,野食係冇特別,但有咁鮮既刺身都算係咁喇!


夜晚睇新聞好似太多人,呼籲等候人仕自己坐車上去,之後就有爭嗌,好在冇去啫!



答案:


大家睇唔睇到有隻Monchhichi呢?Monchhichi變熊貓,隻Monchhichi就係匿埋係兩隻熊貓中間隻腳上面。



沒有留言:

發佈留言