2008年5月20日星期二

瘦了~


之前老公覺得自己瘦左就問我覺唔覺?我真係唔多覺,然後係〝開心大出血〞果日開心果姐姐都發覺老公瘦左。


近排老公公司又煩又忙,平時一日都有3、4個電話比我,而家食完lunch、放工各一個,放工就唔駛講緊係夜喇!


平時老公放工夜屋企人都會食先,而我就會等埋老公,一來自己想、二來老公都想我等埋佢陪佢一齊食。尋晚我冇等又冇留飯比老公,之前老公講左我煮個麵比佢做晚餐就得勒!因為留飯老公怕我與阿媽嘈,因為阿媽成日都會問我〝仲未煮餸丫?〞又叫我自己食先!老公都未放工點煮丫!我知佢都係出於關心,但講咁多次攪到我人都掹~真係好煩!


有時過份關心會有反效果,被問者會覺得好煩,攪到有好多野都唔會同佢講,而變得冇計傾,小時候阿媽與我都會成日傾計,但我長大後通常都會同阿婆傾計,與阿婆傾會舒服得多,唔會有人〝打爛沙盆問到篤〞,又唔會有人〝尋根究底〞。


尋晚老公食完麵坐係到,我望過去見到老公真係瘦左,仲要唔係瘦左少少,係咪老公太多野做呢?又要煩公司、又要煩私事,抑或好似老公咁講佢有暗病呢?(唔好心斜)我緊係希望唔係後者而瘦喇!


今晚同老公講左我煮左〝混醬車仔餸〞,而且冇其他餸要煮,我等埋佢先食,所以老公就話留飯,放工時來電好怒氣講頭先公司發生既事。


我知老公做得好唔開心都要做,因為為左我地既生活。我想快D有間屋,咁我就可以搵野做幫輕下佢,可能我未必會適應到,但我會盡量去做,咁樣起碼大家生活都好D。雖然,我想買既野老公都會買比我,而老公想買既野就好少買,我想令到老公都可以好似我咁樣!


沒有留言:

發佈留言