2008年5月7日星期三

再並肩作戰@瑪嘉烈 (7-5-2008)

7 May 2008


尋日見到阿B瘦到得骨,入院磅已瘦左幾磅喇!出院要養返肥佢先得。尋晚太攰食完飯就訓,但係12點9時咳醒左(老公話我知),連剛訓著的老公都比我弄醒,老公問我係咪發燒,我話好熱感覺好似有D燒,之後開冷氣,老公給左我一杯暖水,我飲完就睡。夜晚老公話今朝5點幾又再咳,不過我係冇醒過,所以我一D印象都冇。今日痰有血絲,而鼻都有血,我諗係整傷左。



今朝8點肥仔打嚟問我野,問到我個人醒晒,以為訓唔返喇!點知係床典下就訓左,到十點幾樓下唔知邊到練舞獅好大聲嘈醒左我。


我打比娣婦問下阿B點樣?尋晚我走後阿B就吊完鹽水,之後週圍走到11點幾就訓,今朝7點幾叫佢起身食奶,之後又訓。又問下對面床個小妹妹點?佢做左腦掃瞄冇事。娣婦話我病今晚佢繼續照顧阿B,我冇事可以照顧阿B,大家係到爭辯一論,娣婦話下星期返早夜晚唔可以照顧阿B,然後佢話同肥仔商議下,我聽到咁就唯有等消息。


隔左一陣與阿嫂通電問下阿B而家點?阿B成日訓,唔訓就扭計,又同阿嫂講左與娣婦既對話,佢地要相討後才有結果。醫生巡房後話阿B出多過入,所以一陣要再吊鹽水。


下午12點幾問阿嫂要唔要買野比佢地食,阿嫂話肥仔肚痛一陣去急症室厠所順便買埋。


下午1點幾肥仔來電:「幫我地買野食,頭先去完厠所,阿嫂來電佢電話都冇聽就趕回去。」,一入到去就見到阿B床有臭臭,於是我去梳洗。


下午2點幾跟住肥阿哥來電問屋企樓下醫生診症時間,出門口前後就打比阿嫂問吃咩?佢地食〝麥麥〞,阿嫂話肥阿哥尋日忍唔到口食左海鮮,所以眼又腫左。


我去買〝麥麥〞前去左A-1買曲奇比對面床小妹妹,因為佢尋日被迫絕食好慘,而且做左掃瞄又冇事,咪買野氹下佢囉!



我去到打比阿嫂話我到左,由於阿B訓左肥仔出嚟食先,之後再打比阿嫂話我走又叫佢幫我比曲奇小妹妹,阿嫂左幾次我係咪走?咁樣我等埋你地食完先,我同阿嫂傾左一陣,肥阿哥叫阿嫂影相比佢睇,於是我就叫阿嫂過D相比我勒!這部係吊鹽水機。



隻手仲瘀過尋日。





阿嫂話頭先肥仔去左痾臭時,阿B又痾左,但痾得好勁,佢件衫、褲和床都有,換片時可能唔為意阿B隻手塊板沾有少少臭臭,於是就叫護士換,護士係有換,但亦都換來一句〝尋日都同姑媽講左小心D架喇!唔係小朋友就會辛苦架勒!〞,我聽完都罄罄地,小朋友好難控制到,唔好話細路丫!你大人唔舒服都好難控制到喇!都痴痴地既。


我同阿嫂講尋日阿媽拍玻璃叫護士事件,阿嫂話掛唔之得護士叫佢地唔好拍玻璃叫護士,而另一個又話唔好拍玻璃尋日你地屋企人拍玻璃叫護士,駛唔駛講咁多次丫!其他野又唔見咁好提咁多次!


星期一,我已不太滿意護士的態度,佢地話佢地做到麻木晒!係咁就唔好做喇!尋日又護士態度又係咁,佢地唔想做就唔好做喇!一D愛心都冇!都唔敬業樂業既!不過,有一個阿嬸好好,佢有禮貌又會同你講笑架!今日又係咁樣,唔通係我對佢地有偏見。


我諗住離開醫院後問下肥阿哥要唔要買野食?阿嫂走前都叫我問下肥阿哥要唔要買野食,問左幾次都話唔駛,最後我話阿嫂要九、十點先返喎!佢就叫我買〝乾炒牛河〞茶餐,沿途都諗住去完肥阿哥到就回家執阿B既玩具去掉,點知睇錶都差唔多5點,所以買完野食比肥阿哥就回老公家,我都等左好耐先有車。


傍晚6點幾阿嫂來電阿B明天可能可以出院,而明天肥仔會請假與我一齊照顧阿B。到晚上十點幾阿嫂再來電頭先肥仔計過冇假,而肥阿哥明天下午2點至晚上9點可以去醫院幫手,所以計劃有變,明天肥仔唔去,而我一個人照顧阿B,再等到2點肥阿哥就會到。阿嫂話若果明12點前可以出院咁就可以打比佢,佢係公司外出1小時幫我手,佢公司與醫院路程坐的士只需幾分鐘,咁明天就咁決定喇!


2 則留言:

  1. 而家d政府醫院係咁衰架!我記得我生瑤瑤時d護士咪又咁衰,唉~都唔明佢地做得咁辛苦就轉行喇!
    [版主回覆05/09/2008 15:01:00]我都係咁話,做到厭做到悶做到麻木咪轉行囉!病和病人家屬已經好辛苦架喇!仲要受埋呢D氣,唔通我地又罵返D護士咩!

    回覆刪除
  2. 有 D護士真係幾唔好老皮, 不過有 D 都好好O既, 我有事果陣都遇到好多好好O既護事, 當然唔好O既都有, 不過算係小數. O岩O岩你地遇到果D就係麻麻地果班!!
    [版主回覆05/10/2008 10:37:00]其實,我都知護士、阿嬸一定係仲惡過你架喇!但係有時唔駛咁寸丫嘛!我有個朋友都係係呢到做護士,不過唔係係阿B呢邊。

    回覆刪除