2008年5月11日星期日

母親節@2008

大前日問左肥阿哥〝星期日食唔食飯,母親節?〞,肥阿哥話食,但唔好整D咁複雜既野,因為佢怕要整好耐有排都冇得食,之前都諗過下煮咩既!


阿公、阿媽好鍾意食〝生炒骨〞,所以就煮呢味。今次用左上次娣婦借我睇點整〝日本吉列豬扒〞先知自己係上粉方面一直都係錯,這次用回正確既方法。


每次我都係用〝李錦記~甜酸排骨醬〞又方便又簡單,因為我怕自己整汁失敗,攪到D排骨都唔食得就嘥野!


以前檀親都忘記醃排骨,次次都係臨炸前醃一陣,所以唔夠味,今次終於有帶腦喇!記得醃,所以每人都覺得好味,但肥仔就麻麻喜歡這次,佢話蛋味太重,可能再加上佢由上星期三開始〝腸胃炎〞冇謂口,佢話係比阿B傳染。



肥阿哥、阿嫂之前去泰國旅行買左〝米紙〞送比我,一直都冇機會整〝泰式春卷〞,到有一次有機會肥阿哥臨時有事要取消,所以今次又有機會,緊係試整喇!D油有榨,所以今次用完就倒左勒!



不過,用泰國米紙包春卷時有D棘手,因為係我第一次用,而且我用既食譜應該係用普通春卷皮,又唔可以太大力,因為都有一定既硬度~好易爛。突然,叮~我拎左去浸水,咁就開始軟化勒!之後先拎去包餡。


其實,原理有D似腐竹咁,包完望落去感覺似粉果、雞絲粉皮。雖然,米紙都有一定黏性,但我都用左雞蛋封口。起初我炸完覺得太油,而且唔小心一吉就爛,所以之後再煎多次將D油煎返出嚟!下次都係煎算把喇!



1 則留言:

  1. D 米紙幾得意喎,諗都無諗過自己整, 得閒食下 D O野都幾好, 有新鮮感. 平時買餸最怕諗餸, 諗到頭都爆.
    [版主回覆05/13/2008 23:53:00]不過,我都唔知係咪咁整,而家問緊有冇朋友識。平時諗餸真係頭都爆,所以煮下粉、麵、粥都幾好架!

    回覆刪除