2008年5月22日星期四

老婆~〝郎禮〞兼細路

今、明兩日老公都要北上上半日,頭先幫阿B洗白白時老公來電冇聽,之後老公再來電,佢第一句就話〝我有樣野想講,但你唔好嬲喎!〞,佢一講我個心就諗到就話‧‧‧


我:隻錶唔係爛左丫嘛?(十分激動語氣)


老公:條錶帶爛左,分開2段。


我:吓!我最鍾意呢隻錶,條錶帶好難配架!我一定要配番原廠,但原廠都可能要幾百蚊。(激動又唔開心語氣)


老公:對唔住,放工去幫你配番。


我:對唔住都冇用喇!你放都夜喇!舖頭都關門大吉喇!仲要唔係間間都有得配!


老公:應該放9點,講左你會〝剧〞D嘛!我都唔係有心,可能過X-Ray時整爛左,諗住落嚟回公司前幫你配電。


我:唔會架喎!我知你唔係有心,但我而家真係好嬲,唔鬧你鬧邊個喎!都話你黑仔架喇!平時話你又唔鍾意。


老公:係喇!係喇!我黑仔喇!放工去幫你配番囉!


我:配都唔係即刻有喇!諗住星期日去飲載架嘛!


老公:配唔到咪買過隻差唔多架囉!


我:唔要,唔會有差唔多,我有好多錶,要咁多做咩?


今個星期日諗住載呢隻錶去飲,但冇電,星期一已交左比老公幫我配電,但佢成日都唔記得,直到今日錶帶仲爛埋添!隻錶係最貴又跟左我好多年都冇事,一過佢手就爛,其實貴都唔係問題,問題係隻錶係我最鍾意,同埋有紀念價值,見到隻錶就會勾起好多開心回憶。


頭先我既語氣一直都係好激動,我知唔老公唔想,不過,我當時真係好唔開心,隻錶係我最鍾意,又有紀念價值。我知要配返一模一樣係冇可能既事,差不多款都未必會有,都冇辦法架喇!佢話買過一隻比我,義意就唔同左,加上我有咁多錶都係載死果2隻,以前返工就話用嚟襯衫啫!而家工都唔駛返,衫又係著果幾件都唔駛襯喇!更何況我唔想再嘥無謂錢,留番買其他野好過喇!


我都知道自己又細路又〝郎禮〞架勒!同人講實係話我唔〝arm〞。頭先我都有打番比老公用番平靜既語氣講野,之後諗住接老公收工一齊去配,因為萬一有另一款我唔係到佢實決定唔到要唔要,但係再打比佢就冇人聽,應該忙緊,不過,自己仲有唔開心。


 


5 則留言:

  1. 我都知你唔開心架啦大番薯
    你ge老公「大大番薯」都唔想見到你唔開心架
    笑下啦~唔係唔靚架啦
    [版主回覆05/23/2008 00:04:00]細番薯,我已經冇事喇!不過,就係擔心配唔返條錶帶啫!多謝你氹我丫 !有你氹一氹,人又開心又醒神。

    回覆刪除
  2. 咁又唔好話自己唔岩啦,每個人都會有佢緊張既野,唔開心同發脾氣就難免會有架啦,我相信你老公一定會體諒你既!
    [版主回覆05/23/2008 13:22:00]多謝你!佢都冇怪我,不過,我有時又真係野蠻左D既!希望可以改到喇!

    回覆刪除
  3. 哈~
    大番薯都一打成名句落
    睇泥都無事lu
    哈哈
    [版主回覆05/23/2008 23:35:00]當然喇!我身份除左係一舊〝番薯〞外,仲係一個〝大笑姑婆〞嚟架!

    回覆刪除
  4. 但lee兩個名我都係鍾意大番薯多D姐
    KA.....kA
    因為唔應該係大笑姑婆,
    仲咁青春就叫姑婆,叫到老曬
    應該叫大笑姐姐先arm
    哈哈
    [版主回覆05/24/2008 10:22:00]聽到你咁講我真係開心到暈,你咁樣氹我 。

    回覆刪除
  5. 哈哈~
    笑還笑,唔好暈呀
    暈左你老公仔好擔心架
    [版主回覆05/26/2008 16:54:00]嘻~嘻~

    回覆刪除