2008年5月12日星期一

回家

今日之後我與老公要搬回家一段日子,因為家中有些事,所以我諗有排都無焗爐用,暫時都唔會〝阿茂整餅〞。


我忙完阿B既病,跟住又忙搬屋既事,雖然,係執D基本用品,但都幾多下,所以都好煩。


同屋住〝家有喜事〞要派炸彈,所以今日大家相約去他家耍樂,順道拎炸彈,但係高達叔叔要返工,而我與老公前排輸得〝甘〞又要去飲加上要執野,所以只是吃晚飯。雖然沒有我地,但有熊貓姐姐、至Fit姐姐、開心果姐姐、同屋住都夠開一檯。


晏晝老公提意吃晚飯約左CoolMan叔叔,所以今晚食飯有好多人。我有D肚餓,所以係同屋住樓下商場買包和飲品,士多內有隻貓條尾好短,熊貓姐姐話可能係夾斷左。


貓貓係到抓癢。



影影下佢跳左落地。



一睇就知我地又係去返上次果間食小菜喇!



今次又係有叫〝一味兩食~片皮鴨〞,不過就貴左十蚊。大人連小朋友有14個人,所以每人平均食得一件,不過我吃左2件,哈~哈~!



睇下最後果張相用閃光燈影既清楚幾多。



頭先佢地都話我肥左,之前問過熊貓姐姐都話冇,終於今日都覺。至Fit姐姐仲話我肥過開心果姐姐,開心果姐姐做完手術後的確係瘦左,至Fit姐姐話佢咁講都係想激勵我啫!不過,我從不介意人地話我肥,我肥得又唔係唔健康和誇張,肥即係我個人開心、老公又養得我好啫!但我都想回返去以前與老公相識既身形和磅數,最想係老公。目前就想係去飲前減肥成功,但係時間無多。


沒有留言:

發佈留言