2008年5月14日星期三

醉拳

今日早上十點幾、晏晝一點幾和傍晚5點幾,
5點幾果次係娣婦放工回來與我一齊帶阿B落街行,
若然唔係就影唔到咁攪笑既相,你知喇!一個人好難影架嘛!


阿B話〝我讀得書少唔好蝦我!〞~〝出拳有勁〞犀唔犀利呢?其實,係阿B走過,
我見佢笑得好開心,又怕錯過美好時刻,所以唔理〝三七二十一〞影左先,
我比屋企人睇都笑死佢地丫!我覺得阿B好似耍〝醉拳〞。



阿B坐到成個〝馬蘭路〞咁~幾肉酸,棟高晒腳又左抓右抓。



唉~睇下佢仲露片添丫!



每日我帶阿B行下,睇下車之餘,仲有睇下雀仔咁囉!
但我緊係唔比阿B太接近佢地喇!有〝禽流感〞丫嘛!
不過,阿B未行到埋去佢地都飛走晒勒!



玩下捉迷藏先!你睇我唔到~你睇我唔到~



夜晚食飯又食得幾招積。



呢幅係尋日架!佢拎住支花好似傳聖花咁!幾興奮。



1 則留言:

  1. 佢果拳又真係好似幾有力咁喎, 睇o黎仲有拳風呀!!!!
    [版主回覆05/16/2008 23:59:00]阿B話我未見到光就已經習武架喇!請多多指教。

    回覆刪除