2008年5月16日星期五

芒果布甸~半失敗

我已經有十幾年冇整芒果布甸,見到朋友仔和Blog友仔都整,所以我又手癢想整。我係前日和尋日已預備好晒材料整,但都唔係好記得所須材料。



教我整既朋友已經冇聯絡,因為係十幾年前佢從加拿大回港做暑期工認識的。今次的失敗與我第一次的失敗一樣,我真係失敗,我知自己錯在那裡,好在今日係試驗性質,所以我仲有材料可以再做,下次實成功。


我問肥仔〝芒果布甸〞如何?佢樣樣都話OK,係個底出左D事啫!唔緊要,有今次既失敗,就有下次的成功!成功左我先舖個食譜出嚟!



1 則留言:

  1. 就咁睇又無乜問題咁喎!!!!! 好過我上次整果個o架啦. 不過相信你下次再整一定成功, 加油!!
    [版主回覆05/19/2008 00:37:00]我想明天整,不過,阿B跌過我D芒果攪到黑晒!明天可能要買過,但唔知有冇得買呢?

    回覆刪除