2008年5月8日星期四

再並肩作戰@瑪嘉烈完結 (8-5-2008)

8 May 2008


尋晚寫寫下Blog又開始眼花花,今日叫左老公起身,由於娣婦叫我約9點接更,所以叫老公出門口叫醒我,但太攰又冇教鬧鐘,所以起身時已8點8,起身發現我右邊肩頸好痛和咳唔好咁大力要就住咳,若然唔係右邊頭就好劇痛。


我都攰到咁樣,娣婦連捱3晚通宵又要返工,你話唔駛返工都話丫!一放工就嚟醫院接更,跟住第2日又返工,唔知佢係咪真係頂得住呢?母愛真係偉大。



今日原本肥阿哥2點來同我一齊照顧阿B,但係肥仔都放晏晝,所以肥仔來病房與我接阿B出院,而肥阿哥與Benz哥哥(上次打邊爐肥阿哥同事)來接我地,佢叫阿B叫佢做哥哥,肥阿哥話阿B一出院就坐Benz勒!


尋日應承阿B買包比佢,但後來我都係決定買蛋白蛋糕,自己就買個包上車食,然後買多支水和寶礦力(for 阿B)就飛的士去接更。


我去到阿B喊,娣婦話阿B痾左臭臭,時候冇多就叫娣婦快D走等我攪掂。對面床小妹妹等醫生寫信就可以出院喇!



隔離床媽媽都話阿B咁得意,棟高腳有時又趴轉蹺高個Pat Pat訓。



醫生巡房後見完阿B,阿B都可以出院喇!護士拆左吊鹽水既針,睇下阿B隻手有咩?血跡,可想而知插既時間阿B有幾痛呢!



對面床個小妹妹將自己個橙分左少少比阿B,而我去左醫院2日阿B兩餐都係食〝碎肉菜粥〞,但係尋日食粟米粥和冬菇雞肉粥,點解咁得意既呢?



我成日都聽到小妹妹成日話要食婆婆既〝桂花粉〞,係小妹妹走前我忍不住問〝桂花粉〞係咩嚟?然後小妹妹媽媽拎左比我睇,仲話我知大約邊到有得買,婆婆大約話左我知點煮。


小妹妹仲比左半包我,媽媽都話想比我,但怕我介意,我點會介意丫!求之不得添喇!我地仲交換左電話添!小妹妹係〝知優生〞,佢真係比同齡小朋友講野大D又醒D,媽媽仲叫小妹妹遲D教阿B講野!



阿B換左幾套衫,最後呢套得中間一粒和最底一粒鈕,套衫大到露晒膊,之前幾套都係咁大套,不過就得頸喉一粒鈕門鬆扣唔實,唔知點解醫院既衫永遠都係〝溶溶難難〞。



阿B知道走得不知幾開心,玩到咔~咔~聲,後來換埋衫仲週圍走添!不過,阿B走走下就跌,因為佢病到瘦晒~甩褲,成條褲甩到落腳,後尾都係抱佢咋!



2 則留言:

  1. 好彩現在好返晒~!辛苦你了~!
    [版主回覆05/10/2008 10:39:00]一D都唔辛苦 ,最辛苦係娣婦和阿B,阿B慢慢好緊,好返要再慢慢養肥佢。

    回覆刪除
  2. 睇到佢d針孔..真係可憐~
    可以返屋企喇......梗係開心啦...
    不過佢真係瘦左d....
    食番多d 野補充下先得喇~
    [版主回覆05/10/2008 10:40:00]佢明附其實~瘦到甩褲。

    回覆刪除