2008年5月7日星期三

道不同

6 May 2008


頭先搭的士時,我話尋日姑娘話阿B著得多衫,阿媽話唔多,你又唔係見到姑娘,你見到姑娘會唔會咁同佢講丫?佢話會,我話會咁人地唔醫阿B囉!跟住阿媽話阿姨都話發燒要冚被焗一身汗,但醫生話咁樣係唔得呢!


我話阿媽人地應同你企你果邊就係〝arm〞,人地唔係企你果邊就係錯既,你話我唔接受你意見,係自己咪又係咁!其實,我係選擇性聽,而阿媽就係覺得自己果套係正確,一定要聽佢講。頭先係醫院佢叫我問婆婆,佢以為婆婆見解同佢一樣,到唔係佢要既答案時又反駁人地喎!以下就係例証:



唔記得同阿媽講開咩,我話阿B著得多衫,佢話唔多仲叫我問下同房阿婆,阿婆話唔識好耐冇湊BB唔記得,我話而家仲著長袖,阿婆聽到就話咁既天氣唔駛著長袖,阿媽話你唔知架喇!阿B比一般小朋友弱,跟住人地都冇出聲,我話唔比佢自己去與天氣對抗身體咁係咁喇!



7點幾阿婆走左,我地匯報比阿嬸阿B食得一茶樓碗仔粥時,媽媽聽到阿B食得咁少,阿媽就話係佢平時都係食得一茶樓碗仔野,我話平時有時食到半碗飯架!咁佢地食野又比佢食呢?媽媽聽後就話咁樣梗係唔食飯喇!又話阿B食得雜,會唔會係食滯左呢?我做口語和手勢話阿媽話唔會,然後阿媽真係話唔會,仲係到反駁人地添!


所以平時叫我點樣好呢?所以有時咪會因呢D問題而嘈囉!又話我針對佢地,又話我衰,又話乜都係我攪出嚟!而家唯有忍到就唔出聲囉!


人地話做人家嫂什艱難,我話做我仲難吖!


1 則留言:

  1. 呢個問題都好難解決, 其實你話俾你媽媽聽, 跟哂佢o既意思做, 但係阿B O既身體都係變得咁差, 咁即係代表佢呢一套係唔WORK. 點解唔俾你試下你果套呢??
    平時唔好俾零食阿B食, 就算係食, 都俾 D生果佢食, 好似蘋果, 因為蘋果正氣, 對身體好. 盡量O係身三餐前果個幾鐘前唔好俾O野佢食, 等佢正餐O既時候覺得肚餓, 到時食返多D正餐食O既O野, 好似飯呀, 魚呀, 肉呀, 其實你唔介意O既話, 我真係好建議你煲 D 鮮奶魚湯俾佢飲, 因為真係可以令到阿B更容易吸收, 吸引得好, 自然身體都好D. 一個星期都係飲兩次, 對身體好O既, 我諗你阿媽應該唔會反對啩???
    阿B咁細個, 依家不停咁成長緊, 應該俾多 D有益O既O野佢食, 打好個底, 得個身體好D, 發育都好D. 
    希望你阿媽可以開通D, 大家都係為阿B好, 點解唔俾你試下你果套呢???
    [版主回覆05/10/2008 10:34:00]因為佢都係咁湊大我地3個,佢見咁樣都冇問題咪以為自己果套現家仲work囉!我都話佢唔〝與時並進〞,街邊阿婆都〝與時並進〞喇!我唔介意煲魚湯,最緊要佢肯飲,唔係太腥我接受到既!我真係都唔知講咩好!家有〝四大長老〞真係好難應付,而家攪到我做晒衰人囉!哎‧‧‧

    回覆刪除