2008年5月21日星期三

趴街爆缸@惠康

今朝如常帶阿B落街跑下,跑跑下又跌倒就叫佢起身拍拍手再跑過,叫左唔好跑要行,但叫極都唔聽。


佢又例牌走入〝惠康〞跑,跑跑下〝咇~啪~〞就跌左落地喊,我即刻上前抱起佢,望下佢見到佢個嘴好似有血,想睇清楚D又唔肯,我用張紙巾抺下喇!嘩~血,有好多血丫。之後,發現我隻手與阿B隻手都有血蹟,呢到又唔係屋企又冇糖,咁我就拎左粒〝司各脫~陽光軟糖〞阿B吃,又比〝寶礦力〞佢飲,有少少血隨住飲管流出,之後又發覺佢塊面都有少少血蹟,不過,我抺過就唔係好明顯。


若然,個口整到流血我就會用糖止血,呢個方法係以前小時候整到住斜對面個〝師奶〞教架!我覺得好有用,萬試萬靈。



衰仔一飲完〝寶礦力〞收聲後又立即要落地,我緊係唔準喇!一直抱住佢去到休憩處一齊坐係櫈到睇車,阿B就〝飲啖茶食個包〞囉!咁我就緊係服侍佢喇!


佢而家好鍾意用手放入〝臭C角〞內,好似人地玩布公仔咁!不過,今日就放腳入去玩。



阿B又食奶嘴和飲奶都冇問題應該頭先都係皮外傷,但事發時嚇到我死咁滯,好擔心佢整到D牙。



阿B前晚開左罐新奶粉,到今朝已經冇左半罐,因為阿B而家每日至5-6餐奶,以一個22個月既小朋友來說是多,不過,之前肥仔同我講過佢肚餓就開奶比佢食,但我話食無定時長大後〝生活無規律〞係專家話架!佢話阿B唔夠營養比多幾餐冇所謂,之後娣婦又叫我開多幾餐比阿B高風期,阿媽就一向都實行一日幾餐奶既政策,最大問題係每餐開6安又開咁多餐奶阿B都差不多吃晒,我見既然大家都係咁我一個人既堅持又做唔到D乜,自始之後我都跟佢地做法一樣,咁樣我都唔知阿B幾時可以戎到奶。


1 則留言:

  1. 嘩...睇見都痛呀, 不過男仔係咁O架啦, 就算24小時不停咁睇住個小朋友, 個小朋友一樣會跌倒, 無法.  不過真係嚇死大人呀. 我諗都嚇到你面青. 哈..
    [版主回覆05/22/2008 19:21:00]當時真係嚇C我,不過,過後佢又如常咁曳,真係被佢激C,都唔緊要喇!冇事就安心。

    回覆刪除