2008年5月20日星期二

起〝樓〞

朝早阿B坐得好寸咁睇電視。



頭先與阿媽電聯叫佢飲完茶買材料我整混醬車仔餸,但回來時佢冇買蘿蔔,
咁我就落去買。雖然,落雨我尋日都有帶阿B落街,所以今日都唔例外,
地下乾咪比阿B行,濕咪我抱囉!大人有時都要出街抖抖氣喇!小朋友都一樣啫!


每次出門街都要佢同每一個屋企人〝拜拜〞先出得,頭先佢差一步行出門口,
我就叫佢同爺爺講〝拜拜〞,佢停步轉身〝拜拜〞,再轉回來落預備落一級時,
唔知佢係咪自己〝cake〞到自己,個人向前跌,我想向前救佢,
但見佢落得好緩慢,應該沒什麼大礙,所以無上前,估唔到係跌得慢,
但跌左出街撞左落地下起左棟樓,當場又喊到無聲。


我抱住佢去等電梯時,出絕招〝寶磺力〞咁就收左聲喇!
我為左補償頭先的過錯就抱佢去士多買左支〝寶磺力〞,
沿途都拎住唔放,返到去飲奶又想訓。



一見到有人食野就起身~成個人醒神晒!層樓又腫又紅又瘀,阿B都係姑姑媽衰,
唔係你就唔會咁喇!



睇下佢食蘋果食得幾〝鬼鼠〞。



1 則留言:

  1. 阿B 大個一定想做建築師, 好想起樓, 所以依家都要做下預備, 得閒練習下.
    [版主回覆05/20/2008 20:47:00]又可能佢起定比阿爸&阿媽住住先。

    回覆刪除