2008年5月3日星期六

茄汁牛腩飯@小巴黎

尋晚半夜訓醒都有D咳,所以今日都係去睇醫生。十點幾老公起身去〝殊殊〞,我就問佢係咪陪我去睇多次醫生?今日熊貓姐姐長週,所以老公就約佢食lunch勒!


我係診所門口見到張紙寫住〝今日醫生有事,冇醫生睇〞,吓!唔係掛,咁大鑊,但我地都入左去問清楚姑娘,老公就問我點,唯有睇返以前睇開果個囉!


我等一個人就到我勒!醫生話我〝傷風、感冒、喉嚨發炎〞,仲拎埋圖片解釋比我知,還要我飲多D水先可以將身體既毒排出,老公最鍾意聽到呢句,死佬就立即向醫生告我一狀勒!


醫生話病毒~病毒~而家病毒好毒,人靠便便~每人頂多一日一次、口水~唔可以成日都吐口水架嘛!、出汗~都可以不過呢個天氣好難,所以飲水係最好隨殊殊排出,醫生要我食左一次藥先可以離開。


老公覺得呢個醫生好過前日果個,佢覺得前日果個〝口水多過茶〞,但係佢5分鐘唔駛就睇完一個喎!仲要排晒長籠添!呢個就詳細好多就真既。嘩!睇完都係11點幾,熊貓姐姐食1點,咁行多一陣先。



今日去左〝小巴黎〞食,我與老公搵定位先,坐低無耐老公就話叫定食住等,咁早食完熊貓姐姐都未嚟喇!諗諗下唔係喎!老公食得好慢架喎!都係你自己叫先,我一陣先。


老公oreder〝香茅豬扒飯〞,但係都唔似平時係街果D既!老公話感覺似〝蔥油撈飯〞,塊豬扒好似浸熟咁,我試過豬扒冇咩特別。



我一點鐘order〝茄汁牛腩飯〞,其實,已考慮左好耐叫唔叫好?見到老公個飯咁樣都想〝縮沙〞,但又想試下新野喎!好在唔係難食又唔係好食咁喇!不過,佢地聽到個名時個樣都怪怪的,所以叫佢地試都唔肯試。



熊貓姐姐order〝牛肉河粉〞,我都冇問好唔好食,因為佢應該間中lunch都會食下,不過,佢叫我一定要影埋碟配料,因為佢話好好味架!



食lunch前我話吃完一陣去〝吉之島~十蚊店〞買file,但老公唔多想去,咁我就話〝搵日我自己帶阿B去買喇!〞,佢聽左後當真,食完真係打道回府,佢話〝你自己話帶阿B去買既!〞,激死我喇!我講晦氣話你都唔識聽,後尾都去,並且有收穫添!


我見到〝Blog友仔~Podolly〞介紹個〝木模〞有得買可以當〝蜂蜜蛋糕〞既木模用架!不過,老公話會發霉,所以打消這個念頭。



老公話我要食藥返到去左買隻〝熱狗〞,唔吃青瓜已給我棄掉,出到門口老公話想食〝老婆餅〞,於是就一人一個勒!見到〝老婆餅〞就想整〝合桃酥〞,因為〝合桃酥〞簡單方便D。若果一陣唔懶惰既話就整〝合桃酥〞喇!



睇完醫生時街派〝抗流感行動包〞,入面有一對手套、2個口罩、三包消毒紙巾。本應得2包,街有好多人派,我地行過派到去老公面前佢隻手都冇離開過,老公又傻下傻下拎埋,所以就有4包。



似唔似變態佬丫!今朝老公都話〝厠所〞手洗盆條喉塞塞地,所以返到嚟對手套就立即有用喇!但老公整到有D滾滾地,我都唔敢打擾佢。



1 則留言:

  1. 我以前仲食牛O既時候, 我去小巴黎好多時都叫[茄汁牛腩飯]O架!!  夠多汁用O黎送飯就最正.
    你唔舒服真係要飲多 D 水, 醫生無講錯O架!!!!
    [版主回覆05/03/2008 23:13:00]Yes Madam~老公都不停叫我飲水,我都聽話有飲水架!

    回覆刪除