2008年5月13日星期二

我的鄰居

傍晚我帶阿B落街買野食和行下,回到家一陣阿婆就話〝想洗米,但無水,滴下都無〞,我心諗緊係比人閂左水制喇!若果係制水又點會即刻無水,最多都係慢D啫!或者有水滴下滴下,又點會即刻無晒水呢!


於是我叫對面屋問下有冇水,對面屋半奄門聽唔到,老豆就出去睇下個水制,真係比人閂左,我知老豆實有去閂隔離屋水制,所以就開佢有冇?然後叫佢開返,其實咁做冇咩為呢?雖然,我都懷疑係佢地做既!不過,我絕對唔會去報仇。


點解老豆有咁既行為?而我有咁既懷疑?一切答案就在下面。


頭先落街買左串燒賣坐低比阿B吃,頭一轉見到有3母子,然後又轉回頭,腦海中這3張臉孔好熟,吖~好似係住係隔離屋,雖然,我居住舊屋邨,但有好多舊鄰居已遷走,佢地係阿B出世一個月到搬來,而且很少碰面,所以不太認得。其後佢地坐左係隔離檯,佢3歲既細仔個波碌左出去都唔執返,等到有個1-2歲小妹妹執起一陣,佢細仔〝二話不說〞就拎回,小妹妹個婆婆都有講下野,小朋友唔識,大人都識回應下,但什麼都冇回應,婆婆、小妹妹只好沒趣的走。


阿B食完我就去買雞脾和燒賣回家一齊吃,就見到佢地起身走,之後我帶阿B去坐車車,見佢地係我前方遠處,之後阿B坐車時,佢地就係我對面岸,坐完就回家。


娣婦已回到家,不過,講緊電話,我地擾攘左一陣,先見到佢地返,點解我咁留意佢地返,因為我覺得佢地應該早過我返到。然後不斷聽到好有節拍拍籃球聲,都拍左好耐就入屋,跟住阿婆就話〝無水〞,老豆開返水制後,隔離屋阿媽就急急腳回家,平時佢行得斯斯然架嘛!何解突然行得咁快呢?照件事咁睇係咪好明顯先?不過,我不會一口咬定是他們,因為我無証據。可能佢地覺得我頭先望一望佢地個樣寸掛!


之前都試過水喉既水突然係一滴一滴地滴下來,之後自行去開返大個水制咪無事囉!


我與娣婦講出此事時,娣婦話頭先講電話時,見到有個人影昅昅下,然後佢地就返喇!



我住舊式長型屋邨,所以我這邊得4戶人住,4戶內得返我與對面屋係舊鄰居。這家人一家4口~爸爸、媽媽和2個仔,但媽媽只是與她家對面的鄰居和我阿媽傾計,都有同娣婦講過2次野,其次就係與邨內的大陸人溝通。住我對面的都話佢地這家寸唔理采人。


有次我回來在電梯口見到佢地3個,跟係見到有個男人由我屋的方向行出來,大家擦身而過後個男人同佢地講野,咁應該係佢地爸爸,但當時可能佢覺得好寸,因為由我家方向有個陌生男人行出來,我更係面無表情喇!我唔出聲時有人話過我寸架!有時可能呢D唔會就出事,我好想與他們一家和好相處,但我睇都好難。



阿B剛出院不久,佢地搬來,有一晚7、8點佢地搬野、裝修,但係正阿B房外,,好嘈架嘛!肥仔咪叫佢地去返自己果邊整,佢地又奇怪唔係自己果邊整,要係人地屋整既?


之後有一次我抱住阿B係屋外行,見到佢帶住個細仔由上層行落嚟!咁我望住佢個仔就同阿B講〝哥哥丫!〞,佢地一D反應都冇〝直行直過〞,小朋友唔識大人都識應酬下丫!


有一次我坐電梯回家,我企係門口旁的角位,門前企左個小朋友,這個小朋友每隔一陣就對我〝上下打量〞,然後一齊出電梯,並行同一方向,我才知係隔壁屋個大仔,佢讀小學架喇!



這家的小朋友會好大聲講野、叫囂,不論出門口或回來都係一樣,有時會企係到講或嘈添!尤其是細果個,所以好多時都嘈醒左阿B,因此老豆就唔鍾意勒!不過,我話小朋友係咁架喇!遲D阿B可能仲勁!


而家老豆見此就會係屋內鬧出去或者自己又嗌,佢一嗌細路就收聲,我怕佢嚇親個細路咋!



我同阿媽講,阿媽就鬧老豆〝冤冤相報可時了〞,做咩去閂人地水喉啫!跟住又話老豆好似星期日咁!我係廚房都聽到D事發經過,小朋友係出面嘈,跟住老豆就訓係床大嗌一聲〝噓〞,老豆張床係大門口旁,小朋友阿媽話〝唔好嘈,BB訓緊覺〞,於是小朋友就昅下,我阿媽話〝BB唔係到丫!〞,小朋友就行去電梯口同小朋友老豆講〝BB唔係到丫〞。之後阿媽話老公做咩同小朋友鬥氣啫!


不過,我地小時間係電梯口玩嘈得滯,實有其中一家人(成條行)開門鬧人架!試過有人成盆水潑出嚟!攪到地下濕晒!呢D就係我小時候嘈的對代,而家都唔會有呢D野,因為隔離鄰舍多數少見,感情都冇咁好,以前左鄰右舍會互相幫助,而家冇呢支歌仔唱喇!


沒有留言:

發佈留言