2008年5月6日星期二

再並肩作戰@瑪嘉烈 (5-5-2008)

5 May 2008



尋日已經知道阿B唔妥,肥仔與娣婦都帶左阿B去〝廣安醫院〞睇私家醫生,但係今日燒都未退,仲要由晏晝3點幾見阿B塊面和嘴都好紅,一探之下燒到104.6度塞左退燒藥,之後阿B訓左一陣,直到5點幾體溫保持係104.6度,高燒仍未退,我就話應該要去睇醫生,於是就決定去〝瑪嘉烈〞,因為我地都預左阿B要留院,所以去廣安留院一定好貴。


傍晚6點幾到達〝瑪嘉烈〞好多人,而且不停有救傷車到,所以仲會比平時等得耐。等到7、8點都未到,我地等得阿B唔等得,佢發緊高燒可大可小,我忍不住走去登記處問〝仲要等幾耐〞,佢就耍我去分流站問,分流得一個護士和一個幫手。


我:我想問仲要等幾耐?個小朋友由3點幾燒到差不多105度到而家。


護士:有好多人要等,要排隊。


我:但係個小朋友燒到差不多105度,係高燒勒喎!


護士:叫咩名?(佢叫個幫手去拎病人資料)幾時開始燒?有冇睇醫生?


我:3點幾和5點幾探過104.6度,尋日去過廣安睇醫生。



護士拎住阿B份野睇完就叫阿B過嚟!護士一見到阿B就帶少少鬧既語氣話〝發燒唔好著咁多衫,最多衫一件底衫,發燒越焗越燒〞,當時佢係用手扯住阿B件衫講,但就唔係好~好~好~大力。阿B當時著住2件短袖加一件長袖外套,護士耳探阿B燒到攝氏40.7=華氏105.26,仲高過頭先。


頭先護士話著得多衫,我心諗晏晝我見阿B燒得咁勁同佢換左短褲和2件短袖衫,阿媽放工見到已經被阿媽〝依依~哦哦~〞,阿婆知道又一齊係到〝依依~哦哦~〞喇!我講左2句就冇出聲,任佢地講,因為佢地〝盟塞〞。


屋企又被人鬧,醫院又被人鬧,真係難做。



唔駛係大堂再等護士立即叫入去等見醫生,但只准一個大人陪,而且阿B都要戴口罩,後來娣婦行返出嚟拎水,醫護人員又準多一個大人陪,阿B見到要跟我,所以我與娣婦入左去等。


阿B扭醫生睇完我就抱開左佢,娣婦就繼續聽,醫生要阿B照X-Ray,所以由肥仔陪同去照。老公見到等候時間非緊急要四百幾分鐘,而緊急要三百幾分鐘,好在頭先去問下唔係都唔知等幾耐,不過,護士都唔想睇阿B先,講左幾次104.6度高燒先睇咋!當時佢唔睇我就會火山爆發〝發癲〞架喇!


照完X-Ray又係要等,聽到廣播叫阿B個名,肥仔與娣婦就入去再見醫生,醫生要阿B留院,繼續等辦理入院手續。肥仔與娣婦係登記處企左好耐,之後就肥仔一個人等,又等左唔知幾耐,我就走過去睇下咩境況,唔見左肥仔唔知去左邊?後來肥仔出返嚟!仲未入得,我問左幾次點解你出返嚟?佢話見到有人問幾時得,醫護人員就叫媽咪出去,老豆留係到等,之後叫埋老豆出去,肥仔見到咁樣又出埋嚟!人地都冇叫你出嚟!我暗示極肥仔都唔明我想講乜,所以我都放棄左同佢講勒!


等得太耐娣婦入去問下究竟,排板已預備只欠阿嬸帶上病房。今次唔係阿嬸係男職員帶上病房,同行仲有一對夫婦和手抱幾個月大BB。我地行既路好似秘密通冇人行,仲要落地庫又要左兜右兜先上到病房,仲要係病房既後門。



這裡係新起的大樓,而家身處〝兒童傳染病房 / 兒童深切治療部〞只限2個人入去,我與娣婦帶阿B入去。每一間房有4張床,房間被2度玻璃門阻隔住,全部門都係用熱能感應開。娣婦留院陪阿B,而我就明天早上來接更,明晚我都預定我睇阿B,因為佢地要返工。


阿B要吊鹽水,所以我與娣婦要出去等,我聽到阿B喊得好勁。肥仔買左好多杯麵,於是娣婦落去焗杯麵吃,大家已相討明天人手安排。明天阿媽放假,所以早上由我與阿媽照顧阿B,晚上都係由娣婦負責,但我怕娣婦捱不住,娣婦話近排好精神冇問題,經多番推卻,唯有維持原判。


這裡不設探病時間,每日早上9點至晚上9點只可以2個已登記人士在病房內,晚上9點至第2日早上9點只可以1個已登記人士在病房內,這2個時段內不可以中途換人。夜晚落街仲煩,因大樓大堂保安只是早上9點至晚上9點,所以過左夜晚9點後就要係大堂門外打電話比保安,再由保安打去問護士,然後保安確應身份後才落嚟開門比你進入。


原本肥阿哥話明天晏晝佢可以嚟照顧阿B,基於這個原因取消左,大家都話咁樣有幾多個工人都冇用喇!工人即係大家。



大樓大堂要由保安開門才可進入,然後登記。


上到去在外要填表寫低個人資料,穿上保護衣接鐘等人開門。


進入後用腳開第一度玻璃門,然後用手既熱力開第二度玻璃門,就可以見到係想見既人。


病房內要著保護衣,出病房前係第二度玻璃門前要除下保護衣,入病房後立即穿回。


〝污租〞左既保護衣要放入拍定的污衣筒內。


以上做錯一樣立即被〝丙〞型侍候。


1 則留言:

  1. 嘩.....燒到104.6度咁高, 入院比較好o既, 有醫生睇住安心d, 希望阿 B快D好返!!!!!!!!
    [版主回覆05/08/2008 02:16:00]燒退左勒!希望可以好快出院,多謝關心!

    回覆刪除