2008年5月4日星期日

炎熱天氣@沙田

4 May 2008


尋晚半夜老公覺得熱郁嚟郁去弄醒左我2次,我又唔覺太熱至少我都訓到,叫佢開冷氣又唔開,佢問我〝你好熱丫?〞(想擺我上枱),我唔熱係你熱咋!最後2點幾佢死死氣走去開冷氣,一開佢就好快就訓左,而我〝典〞左好耐先訓返~氣死!


今朝6點幾半醒狀態聽到唔知邊到鑽野,唔埋再訓,跟住7點幾醒一醒起身幫老公電話充電,然後諗住開住電腦諗下載D野,跟住走去訓喇!點知老公部機比我之前下載既野就塞爆,唯有將之前下載既野燒碟,但肥阿哥幫老公換左個DVD Rom唔係成日讀到碟,攪到9點幾先燒到第一隻,都唔駛訓,人都醒晒勒!跟住又跳下健康操勒!



今日天氣炎熱,我、老公與高達叔叔要陪熊貓姐姐去〝沙田~寶福山〞拜祭先人,而開心果姐姐就等我地一切辦妥稍後才出現,因為佢剛完成晒3個手術約一星期,唔可以去街太耐又唔可以去人多既地方,怕撞到個傷口。


我地等候熊貓姐姐時,老公見到熊貓姐姐個朋友,見到她的老公推住BB車,並且她好像大肚,所以熊貓姐姐到來時就告知,熊貓姐姐立即與朋友通電,她一家現身處〝Ikea〞食lunch,並邀請過去睇BB,但我地要食完lunch先。


今餐熊貓姐姐請,我地是但簡左間茶餐廳吃,吃左一餐不太好吃的午餐就去〝Ikea〞,見到BB訓係近門口的〝梳化〞上玩,BB已十個月大。


由於我唔舒服保持距離與BB玩,後來忍不住手,所以戴上口罩,起初BB見我戴時皺眉,到我抱起佢與我既身貼著,約一分鐘佢就要爬走,繼而扁咀喊,因為去醫院打針姑娘全都戴住口罩,佢以為我係姑娘要幫佢打針,所以唔鍾意。


BB媽媽話若果男性抱佢都會一樣咁喊,等BB平伏後來個實驗,高達叔叔抱佢,真係喊架!仲好多眼淚添!我地擾攘左一輪就向〝寶福山〞進發,又要與好威猛的〝太陽伯伯〞見面喇!



〝寶福山〞門口買齊必須品,我地坐纜車上山,走既時候就行樓梯,經此一役後唔出汗既都出晒汗勒!試問我就緊係變成水人喇!


我地又行返去〝Ikea〞,講明大家行住等,等既時候就食個〝熱狗餐〞吃藥,估唔到開心果姐姐已入左去行緊,唯有出返嚟搵我地,等我地吃完就再入去行,期間聯絡過CoolMan叔叔和同屋住,同屋住要返工收好夜,而CoolMan叔叔一家釣魚中,不過今晚就會join我地吃飯。



高達叔叔要買衫行完〝Ikea〞就去睇衫,高達叔叔和開心果姐姐都有收穫,我都睇中左條款式普通既裙,心思思想買可惜貴,我見個款簡單諗住叫老公陪我去買布自己做,但老公問買布幾錢?寧願叫我再去睇另一間睇,段估自己做實平D,不過係要用時間啫!


行過幾間都冇合心意,熊貓姐姐亦都有收穫,而我前排爛左2對鞋,今日都買返一對喇!CoolMan叔叔一家都回來喇!佢打點好一切,而家去酒樓搵位先,而我地都停止shopping起程與他們會合。



我地叫左〝片皮鴨〞一味兩食,不過,開心果姐姐有得冇得食,但佢都有吃包片皮鴨既粉片。



另外,再叫左6個餸,但沒什麼特別不是太好吃,但佢地對火鍋興趣大D,個湯底好香。



食完飯Cool Man叔叔一家邀請我地去佢地家坐坐,上到去我地玩Wii,大人和小朋友玩得開心又睇得開心,玩到全身都濕晒,而老公就幫佢地睇下電腦,雖然,我有打機,但都有幫手整架!我地梗係整D又簡單又基本既野喇!再深D都唔識,老公都話若果你部機瓜左我地都唔識整架!


這支Hand Cream係至Fit姐姐送的,因她有個客送左〝千二蚊〞coupon比佢,佢自己買野之餘,都簡左3支Hand Cream比我、熊貓姐姐和開心果姐姐,支Hand Cream個盒側邊有一點點凸點高達叔叔話係盲人凸字喎!唔知係咪貴在呢到呢?咁細支得我2/3手掌要140蚊都好貴吓!我自己就唔捨得買。



1 則留言:

  1. 呢幾日天氣真係好熱, 不過我都仲未開冷氣, 多數都等到真係好熱頂唔順先開. 不過你老公要返工就開o左好d, 唔係訓得唔好無精神就仲唔好.
     
    [版主回覆05/06/2008 06:54:00]佢都係熱到頂唔住先開,因為電費順左。

    回覆刪除