2008年5月16日星期五

開心大出血

上年專誠買左條又貴又靚裙仔去朋友婚宴,今個月尾有婚宴諗住著,可惜係近排肥左全條裙唯獨是一個地方爆鈕,所以唔著得,於是我相約左熊貓姐姐明天陪我去行街買衫,但今日開心果姐姐想行街就電聯熊貓姐姐,咁熊貓姐姐就電聯我勒!好在熊貓姐姐早一步咋!唔係我就去左肥阿哥家玩,而家就肥仔一家過去。


我有D胃痛,所以大家一齊吃左少少野,熊貓姐姐問開心果姐姐想買咩?開心果姐姐唔知,只係想行街。我地行左2間已經想買衫、想行街、陪人既都買到野。


起初都係得我與熊貓姐姐每人買左一件衫,我果件買有S、M碼,但我想試M碼無晒未入貨,所以試左S碼,唉!又〝arm〞喎~仲好鬆添!我已買到飲衫喇!熊貓姐姐就〝十五十六〞唔知著呢件定尋日新買果件?雖然,呢間D衫貴,但係日本貨和買到想買都值既!我地係〝C奶〞仔又咁貴緊係有講價喇!


之後我就帶左佢地去我上次〝添新裝@春季2008〞果間睇衫,而個售貨員又老實,你一問佢就知件衫自己合唔合穿~唔駛度。我地係呢2間boutique擾攘左好耐,但最耐又最開心都係最尾果間,所以我地每人都買左件衫,而開心果姐姐買左2件。


今日收鑊每人有2件衫,我地行完老公剛好放工。開心果姐姐一見到老公就話佢瘦左,然後,我話自己越來越肥。其實,之前老公都同我講過覺唔覺佢瘦左,我唔多覺佢自己覺,仲問我佢會唔會有暗病呢?我都係話自己越來越肥,但叫老公去check實唔去架喎!有時間同佢傾下先。


大家都唔知吃咩?最後去剧扒。



熊貓姐姐未有湯,老公讓佢先,佢話唔要個碗崩既!仲叫我影低隻崩碗添!哈~哈~



熱辣辣多士~好味!牛油個公仔好得意丫!



老公唔鍾意鐵板,所以我地全部都改晒碟上。我與熊貓姐姐都係吃〝T骨扒餐〞



老公吃〝大蝦牛柳餐〞,幾乎每次都係吃呢個,咁又係個隻蝦真係幾好食架!



開心果姐姐〝雞扒餐〞,佢諗住剛做完手術唔好食得咁Heavy,點知份餐有2大塊雞扒架!所以比左一塊老公吃。



仲有甜品〝雪糕〞,不過,今次唔係〝番薯味〞,而係普通既〝雲呢拿味〞,但都已經好滿足喇!開心果姐姐話你再滿足既話,件衫就會爆勒喎!mm‧‧‧mm‧‧‧!



之前肥仔與娣婦抽到居屋等簡樓,終於等到今日喇!所以佢地齊齊請假睇樓,但尋日睇過佢地理想既地方得返3間。今日11點要去到〝樂富〞, 一早齊齊落街吃完早餐,跟住佢地就起程,而我與阿B就送佢地上車,但中午12點、1點就回來,因為想要的單位冇晒!我諗佢地都好失望。


1 則留言:

  1. 真係偷得浮生半日閒........ 個扒餐好吸引
    [版主回覆05/18/2008 01:38:00]係丫~我個牛扒就鹹左D,但老公隻蝦就Very Good ar ~

    回覆刪除