2008年5月17日星期六

小丑蝦

今日肥阿哥加入左D新成員落魚缸就係2隻〝小丑蝦〞,
有〝小丑蝦〞的話當然唔少得緊係〝朱古力星〞。



〝海星蝦〞的長相酷似小丑,故有別號〝小丑蝦〞之稱,
來源地〝菲律賓〞,吃的是〝朱古力星〞,而它僅吃海星,
一對海星蝦二個星期可吃一顆十公分的海星。


〝小丑蝦〞已合力將隻〝朱古力星〞棟起左喇!利害~



我玩咁多次Wii用十隻手指數得出我做左幾多次工作人員,
今次咁難得出場緊係影低留念喇!



明天我要去整頭髮,而老公要剪髮,咁〝arm〞尋日阿B最後一條奶嘴練都爛左,
所以肥仔一家就與我地一齊行街。我問左肥阿哥和阿嫂去唔去?
但肥阿哥未知要明天電聯先決定。


1 則留言:

  1. D 蝦食海星, 好似好得人驚喎...
    [版主回覆05/19/2008 00:48:00]係丫~肥阿哥係咁講架!我上網搵過資料都係咁講,唔知會唔會整到魚缸水好混濁呢?

    回覆刪除