2008年5月14日星期三

番茄薯仔牛肉洋蔥湯 (內附食譜)


番茄、薯仔可以有好多配搭,我平時都係飲開〝番茄薯仔〞煲瘦肉或豬骨,但有一次睇肥媽話〝番茄薯仔牛肉洋蔥湯〞有益又平,而且對小朋友好,所以以前與同屋住住我間中都有煲呢款湯,因為對小朋友好和我老公很喜歡我煲這款湯架!


我沒有寫到材料份量,因可以隨個人喜好加或減,因為我家中有好多人,所以份量一定比平常的多。不過,我諗應該都有好多人都識煲都不用多說了。


番茄薯仔牛肉洋蔥湯


材料:


                            


番茄 (切件)            


薯仔 (切件)            


洋蔥 (切條)            


牛肉 (切片)            


甘筍 (切件)             2-3


調味:


                            


做法:



1.          薯仔去皮洗淨切件。


2.          番茄、甘筍切件;洋蔥切條、牛肉切片。


3.          先將薯仔、番茄、甘筍、洋蔥放於煲內,然後加入適當水份。


4.          煲滾後加入牛肉。


5.          差不多完成時加入鹽作調味,即可。


沒有留言:

發佈留言