2008年5月9日星期五

生龍活虎

尋日娣婦買左〝富士蘋果〞比阿B食,今日晏晝我食完飯削皮切件比佢食,衰仔咬2啖食左D水就吐返出嚟!肥仔係佢歲幾時吃橙叫佢吐返D滓出嚟!怕佢咽喉,我都叫唔好架勒!而家阿B咪又吐出嚟囉!真係激死我。


肥阿哥原本2點可以去佢家,但有野做阿B又剛訓,阿B4點幾先醒,所以攪到5點幾6點先過去。肥阿哥開門阿B入去見到電視係賽車晝面就唔理〝三七二十一〞爬上梳化,肥阿哥坐回梳化玩賽車阿B就靠倚住肥阿哥勒!



肥阿哥問睇唁睇〝劉德華演唱會〞?睇~有次係街同阿B一齊睇,佢好鍾意隻黑、白仔,有劉德華就玩玩具,有黑、白仔就睇電視。



唔知佢係咪肚餓定認得〝麥麥〞,佢咬個玩具包,之後佢都走左去餐檯拎粥食。



我想食薯片,阿B見到又走過嚟要食,肥阿B就捉走佢,佢緊係喊喇!



我地食烏冬佢又要食,〝大姨媽〞來電比佢又唔講野,佢係到攪攪振肥阿哥話佢就喊,娣婦立即將電話放係阿B到,吖~佢又收聲,拎開左又喊喎!



睇下阿B既瘀傷,睇到都心酸,一個咁細既小朋友攪成咁樣!換轉係我都喊死,因為我最怕打針。



1 則留言:

  1. 睇到阿B走來走去, 仲識打機會知道好番了.
    不過, 剛病好身體比較弱, 唔好去 D 咁多人的地方. 同小心天氣的轉變.
     
    [版主回覆05/11/2008 08:42:00]多謝關心!所以而家最遠都係去肥阿哥家玩。

    回覆刪除