2008年5月16日星期五

咁怏厭?

尋日煮左一次〝瓦煲焗~牛肉飯〞,今日再來一個。


今日晏晝阿B食左少少就唔食,唔通咁快就厭喇?我真係有少少唔開心添!
唔知係咪因為眼訓,所以食咁少呢?自我安惠一下先。


之後我去左街,而肥仔佢地就拎埋食剩成碗既牛肉飯過左去肥阿哥家。
我回來時問阿B有冇食到?娣婦話阿B食剩一匙羹,嘩!我聽到不知幾開心。
肥仔話肥阿哥話D牛肉飯扮〝吉野家〞,咪丫真係好似〝吉野家〞咁香架!


阿B係一次過食晒一碗(係大人食飯碗),跟住我問有冇食其他野?
佢仲食左甜蛋壽司,咁好明顯平扮晒野喇!明明可以食一碗飯又唔食,
要係到攪攪振~真係打得少。



頭先阿B沖涼除晒衫,我行開左拎D野,返到嚟見到佢踎係另一邊到,
然後去〝殊殊〞,去完又行返去原位,唔通阿B可以好快戎片。
我好想阿B可以快D戎片和奶嘴丫!


阿B晏晝訓覺,訓到好似曬太陽咁!但隻腳就訓到〝畸晒型〞。



陽光與海灘 Feel!



個奶咀甩左好耐,唔知幾時轉個頭阿B就自己食番!



尋晚娣婦見阿B坐得咁肉酸又卒腳趾,所以同阿B影相,咁我咪又趁下高興囉!
衰仔又真係坐得幾肉酸下喎!



1 則留言:

  1. 食一大碗呀, 勁喎!!!! 叻仔, 叻仔!!!
    另外, 佢o係沖涼o既時候自己去疴殊殊, 又係叻仔, 叻仔!!! 其實佢不經不覺從生活當中學到好多o野, 可能你地未發覺呀, 佢好叻仔, 放胆俾佢試多 d o野啦!!!!! 加油, 加油!!
    [版主回覆05/19/2008 00:39:00]我平時都好放膽架喇!但有好多制肘,你都明架喇!所以唔係咁易。

    回覆刪除