2008年5月22日星期四

白行一敞@錶帶

欲知前提如何請到:老婆~〝郎禮〞兼細路


後來我搵到老公亦提意我接佢放工,然後一齊去配錶帶,雖然,老公未知放幾點,但叫左佢比D時間我預備,而家只有等老公電話。



老公來電叫我8點半出門口,我係屋企樓下係巴士總站,見到要搭既巴士著左死火燈,等左好耐先有車返,再等左好耐頭先到站架巴士倒車去另一條線比客上車。



搭完巴士又要轉小巴先去到老公公司附近,本來係〝麥麥〞等老公,但太多人,所以我就去左老公公司樓下等佢。一個人有咩做呢?就係聽住歌,玩電話內我最喜歡的Sodoku來打發時間。因為我著左有少少跟的高跟鞋隻腳好痛丫!所以打左幾次問何時放工?企到腳趾都痺埋。


咁樣等就諗返起以前我返工既時候,以前老公多野做既話,我就會係公司做到咁上下就放工,因為我份工自由好多可以自己話事,然後搭車去到老公公司附近或樓下等佢放工,又係要企好耐架!



終於老公出現係我面前,佢一見到我就當我細路咁氹‧‧‧


老公:你飲唔飲水水丫?、你食唔食mum mum丫?
我:等到我隻腳好痛丫!
老公:係丫~係我唔〝arm〞,我孭你喇!我地去公園坐一陣先喇!
我:咁夜都配唔到喇!
老公:〝黃埔~時間廊〞睇下先喇!冇就買過一隻囉!
我:好貴點買。
老公:慳D囉!去食壽司好唔好?
我:唔食咁貴。你已經好慳架喇啵!
老公:再慳D囉!


其實,我想講食壽司咁貴,不如我地食平D,用食壽司D錢去買本書。之前我係電視睇到梁許安璞女士既專訪,自始愛上她,之後逛書店見到佢著左本食譜書【安璞.滋味.知美】,呢本書要差不多三百蚊,不過,我都係冇講,因為真係好貴。



終於行到去黃埔花園,但〝時間廊〞Closed,我叫老公明天再去睇過,不過應該都唔會有。我又想去影下相,不過,街上太多人,影得又唔靚,所以影左2張就去食野。


由於太夜食肆一係Closed左一係就執左,仲諗住去我地以前拍拖常去既〝扒王之王〞點知執左,最後行左去好遠食麵。


我order左〝水餃牛腩河〞。



老公order左〝牛腩牛肚河〞,不過,睇下佢隻碗係〝雞頭碗〞嚟架!幾得意。老公話吃牛肚係用呢款既碗。



其實,我預左今日配唔到,不過,希望盡下人事啫!點知都係配唔到,但有驚喜就係老公未試過咁樣氹我架!我亦都話左比老公知隻錶係有〝紀念價值〞,老公都話會盡力架勒!但有好多事盡力都未必成功呢!但總好過〝坐以待斃〞。


3 則留言:

  1. 有你老公仔咩都開心曬啦
    又有麵食又有相影
    哈哈
    [版主回覆05/23/2008 23:37:00]係架!不過,有你氹我仲更加開心!

    回覆刪除
  2. 大番薯你唔好哄我啦
    人地會怕羞架
    仲有呀我點可以同你老公仔相提並論呢
    [版主回覆05/24/2008 10:07:00]你唔好咁講喇!有時我睇到你既回應都會笑左出嚟架!有時感覺好難講架嘛!

    回覆刪除
  3. 哈哈
    聽到你咁講我都好開心添
    [版主回覆05/26/2008 16:54:00]同你傾計感覺好舒服。

    回覆刪除