2008年5月28日星期三

等了又等

28 May 2008



之前家中有事我與老公都要搬回我家住一段時間,事情暫時告一段落今日開始我與老公可以暫時撤離,遲D有需要可能再要搬回去。


天氣好熱,今日係屋企幫手拖地和掃地,就攪到一身汗,所以就去洗白白之後就撤離。上次我與老公的日常、必須用品一共有6大袋,今日我只是拎左2大袋、1小袋,因為有D就專登唔拎既,因為住一排玷能又要搬回去。


我回到去老公家就開始執野,我要係老公放工回來前攪掂晒D野,我連平時唔會換既床單都換埋,等佢返到嚟感覺到這個家好舒服,但太熱我就開住冷氣執,執完又抺塵、拖地、掃地,足知由4點幾攪到差不多8點先攪掂。頭先老公5點幾來電‧‧‧


老公:你肚唔肚餓丫?
我:頭先唔肚餓,但執執下就肚餓喇!
老公:唔記得叫你買野食,屋企應該冇晒野食,你而家落街買茶餐食住先,我今晚應該好夜先放工。
我:唔落喇!都未執完野!


其實,我已拎定牛油、雞蛋室溫一陣執完野就整蛋糕,我又可以醫肚,蛋糕又係老公喜歡食,但執到唔餓,而且夜晚用電動打蛋器又嘈,所以放棄左,都係等老公放工買野食回來。


九點幾打過比老公仲未放工,仲要係無了期的做,咁我要無了期的等,我由唔肚餓等到肚餓,再等到唔肚餓,再變肚餓,等下~等下~再打比老公等我買定野食回來,等佢返來就有得吃,抬頭一望已經11點喇!咩都冇得買喇!老公都好想放工,因為身心都疲累,隻腳仲有D揪筋添!


終於,老公係11點45分放工,佢買〝麥麥〞回來一齊吃,我同老公講〝無你係到D冷氣好凍丫!〞,而家我又肚餓又凍添!


老公回來時話頭先係公司唔小心踢左到塊〝卡板〞,而家隻腳腫左,雖然如此,我知佢明天都會返工,佳因佢係一個好勤力既人。老公話〝而家食乜都冇味〞,吓~你病丫?唔係,係攰到食乜都冇味啫!睡前我抺冬青膏,老公見到又叫我幫佢抺下2隻小腿舒緩一下,等埋老公頭乾攪到2點幾先訓得。


頭先執野有幾樣野唔記得拎回來,全部都係老公日常要用的,不過,自己就冇執漏,老公唯有用住我D先,但我連漱口杯都唔記得拎,咁就要用〝麥麥〞個杯頂當住先喇!我已經寫低左,但唔知有冇寫漏,明天回家拎番先。


沒有留言:

發佈留言