2008年5月7日星期三

再並肩作戰@瑪嘉烈 (6-5-2008)

6 May 2008


今日整體來講阿B有D扭計,8安奶飲剩1安半,食左少少粥好過前2日,不過Pat Pat就痾到難晒。星期日,係廣安驗便便報告出左,係有〝輪狀病毒~車輪菌〞,係由臭臭傳染既,份報告比左瑪嘉烈 for reference。夜晚老公叫我係街等佢一陣一齊去食飯,但我個頭痛到用少少力都痛,所以佢叫我回家洗白白先。我返到去坐左好耐都唔願郁,個人又痛又攰,攰到唔想郁,食完野就訓左係床抖,一陣就睡著了。



尋晚半夜咳醒,今朝起身全身好攰又痛,叫左老公起身、煮左通粉食完就去醫院接更。我約8點鬆D就到達醫院,娣婦早上返工,晏晝回去休息預備今晚再陪阿B,而阿媽尋晚通知左我約11點到。


我入到病房見到對面床多左個9歲小朋友,係尋晚我地走後一陣到。娣婦話阿B尋晚抽血去化驗,我見到阿B吊鹽水隻手就心痛。我趁阿媽未嚟!影左D相唔係阿媽見到又嘈!



之後見到另一隻手都有針窿和疼痕,更加心痛。




阿B仲未退燒,我十點幾就餵左佢食退燒藥。醫生巡房問左阿B既野後就走,之後我估係大醫生巡房,因為有幾個醫生和頭先個醫生跟住佢去睇病。成班人見到阿B就問‧‧‧


醫生、護士:佢黑眼圈係咪天生咁架?


我:係丫~不過,而家病和唔夠訓又勁左


大醫生:又係問阿B點?佢好瘦。(掀開阿B件衫)


我:係丫~佢而家病,之前都有22磅架!


大醫生用手拈起阿B肚皮,但聽唔清楚遘咩!我見到阿B肚皮唔係即時回復原狀,大醫生應該話佢係脫水。然後去左對面床睇病,頭先個醫生走過嚟同我講,阿B〝血酸〞高(脫水現象),所以仲要吊鹽水,晏D又要抽血驗,要等佢〝澱粉質〞和其他指數回升先可以出院。


我等到11點幾阿媽仲未嚟就打比佢,因為我有鼻水和痰唔方便係病房清理,終於阿媽11點9先到,佢買左包、批又煲左粥。之後又要抽血驗,阿B不斷叫又喊,我見到阿媽眼泛淚光,係出面聽到心都痛,隻手仔又多左點紅色。




阿B痾左臭臭換片時郁咁就整到張床,然後叫護士換,護士問衫有冇〝污租〞?佢阿媽話尋晚整到少少殊殊和臭臭,咁換埋喇!護士換衫時帶點不滿語氣話:「小心D,我地換衫唔緊要,怕條喉管Block左就要再插過小朋友辛苦。」


晏晝2點幾阿媽拍阿B訓我就趁此出去食左個雞批,而阿媽食左個叉燒批、一個包和煲左阿B唔食既粥。我係3點幾和5點幾食多個包,我與阿媽全日就係食呢D野,因為要外出實在太麻煩勒!


護士入嚟話阿B吊埋包鹽水可以唔駛吊,突然架機響,阿媽就拍玻璃窗叫護士,因為又要除保護衣出去,入嚟又要著麻煩,而護士房與阿B病房相連,我都叫左阿媽唔好拍,後來護士入到嚟話唔好拍玻璃一拍就爛,我心諗唔係掛咁誇張。


後來知道廣安有報告就通知護士,咁有個護士寫緊野又最近門口咁咪同佢講囉!佢望住我,而後面既護士回應,之後就大家都冇講野,我咪企係到等,門口個護士望一望我強顏歡笑後,口黑面黑低頭繼續做野,咁我咪走囉!都唔知呢D咩態度。強顏、口黑面黑護士就係叫阿媽唔好拍玻璃果個囉!



Lunch時阿嫂和老公都問過阿B情況,阿嫂仲話佢明天可以請假照顧阿B,我問左娣婦後就決定明天我與阿嫂一齊照顧阿B。老公就話比我聽明天開始未來半個月都要回大陸做野。



同房既小妹妹朝早有尋晚已經陪緊既媽媽和婆婆,媽媽中途外出過整野,但今晚都係由媽媽陪伴。小妹妹要做腦掃瞄,原本話晏晝可能有位,所以12點幾開始不准進食,點知到我9點走都未掃,真係餓死佢囉!



坐的士時,阿媽問D唔關佢事既野,答完仲問,我就話唔講頭好痛,頭先係病房都話左我頭痛架喇!仲咁多野問。肥仔聽到就問我係咪唔舒服?上星期已經唔舒服架喇!咁佢就話明天我唔駛去佢請假,咁我明晚當更喇!佢話就係預左我明晚當更,所以早上唔駛我去。


1 則留言:

  1. 可能呢排醫院都好多病人入院, d護士多o野做, 所以燥少少啦. 睇到阿B 咁樣真係好心痛呀!!! 隻手仔[吉]到又紅又紫, 唉....小朋友一唔舒服就會瘦得好快, 成個落哂形, 等佢好返, 俾 多 D 有營養O既O野佢食返, 等佢加強返D體力. 無得食真係好慘O架.
    阿B, 你要快 D 好返呀!!!
    [版主回覆05/09/2008 14:54:00]阿B而家好過之前好多架喇!不過,可能仲打緊仗關係佢成日都想訓覺。

    回覆刪除