2008年5月14日星期三

一餸一湯

今朝帶阿B落去〝惠康〞和街市買餸,見到芒果平就買定遲D整〝芒果布甸〞,因為見到Blog友仔和朋友仔都整,我咪又想整下囉!不過,都有成十幾年冇整唔係好記得,等芒果再熟D就動手先。



今晚晚餐我煲左好有營養和老公喜歡的〝番茄薯仔牛肉洋蔥湯〞和煮左〝麻醬洋蔥炒肥牛〞。老公話個肥牛甜左D肥仔就〝arm〞食,因為肥仔OT吃左〝麥麥〞唔吃飯,但係都有食喎!



買左舊牛肉煲湯有多,所以拎左D剁碎預備這2日〝牛肉焗飯〞比阿B食,原本諗住湯有剩就用埋湯焗,但湯售罄。〝牛肉焗飯〞我第一次整,明天又要邊整邊諗下點整,希望阿B有飯食喇!



1 則留言:

  1. 我上次整芒果布甸失敗O左呀, 因為係估估下, 所以衰O左. 你個炒牛肉同湯都好正, 奈何我唔食牛.....無得試.
    [版主回覆05/15/2008 21:16:00]哎呀!真係好好飲架!

    回覆刪除