2008年5月15日星期四

食乜由我話事

尋日講左今日會焗牛肉飯比阿B吃,由於第一次煮,煮既時候水份唔夠中途加過,所以計唔多幾多水,明天再煮多次應該大約預計到幾多水。


阿B都好鍾意食,我煮左半嘜米2餐內吃晒。望落去濕濕地有D似〝一田BB餐廳〞果D飯。



今日又係由我話事煮咩餸,朝早帶阿B去〝惠康〞買定預備明天整〝芒果布甸〞的材料。


行過蔬菜部見到有白菜仔,老公喜歡吃就買左一斤,我覺得多,但阿姐話差唔多,多少少可以留返下餐煮,我見佢〝誠意拳拳〞都唔好意思推。



再行回去凍肉櫃睇下煮咩?突然,〝叮〞煮〝簡易一字骨〞,但要煮好耐,因為好難熟,是但喇!都諗唔到煮咩!



再諗下冰箱應該有雞翼,咁就整〝豉油雞翼〞,晏晝睇〝都市閒情〞教煮〝沙嗲洋蔥雞翼〞,本想跟住煮,但阿B唔食得,所以打消左呢個念頭。



返到屋企打開雪櫃見到有2條〝玉子豆腐〞,我都忘記左,咁樣就今晚煎一條,明晚又煎一條喇!今晚果條差不多由阿B一手包辦~勁!



今日係〝惠康〞換左個環保袋比阿媽,係阿媽想要既!之前阿媽話〝惠康〞可以儲印花換個環保購物袋,於是我去買野時問收銀勒!購物滿25蚊就可以有一個〝惠康~笑哈哈印花〞滿60個就可以免費換一個環保購物袋,不過,〝惠康~笑哈哈印花〞係印係單據上。


後補:每張單最多10個印花,例如:購物總額$300~應該有12個印花,但都係收據都係得10個印花,10個印花為上限,最重要係購物時唔用〝惠康〞膠袋,要自備購物袋先可以有〝惠康~笑哈哈印花〞。



之前娣婦請我地吃過,老公都鍾意,今次得番2包,我與她每人一包,但我要留番同老公一齊〝分甘同味〞。



1 則留言:

  1. 你唔講我都唔知惠康張單上面有印花, 不過要六十個先換到個環保袋, 都唔知時先夠...不過個袋睇落去都OK喎. 等我下次都留返個印花先.
    [版主回覆05/17/2008 00:08:00]個袋好似零售價$12.xx,又唔駛錢咪儲囉!〝C奶本色〞唔好蝕丫嘛!
    不過,每張單最多可以有10個印花。

    回覆刪除