2008年5月24日星期六

跨進一大步@Wedgwood


今日老公要返工,所以過左肥阿哥到,上次肥阿哥話我冇新意,今次我就決定煮
肉醬意粉@香草番茄醬,可惜肥阿哥有約唔回來吃晚飯。


老公lunch來電明天都要返半日,因為有客到和〝四字頭〞都會嚟!唉~老公應承左我明天去〝惠康〞掃貨,而且我地明天要去飲宴架嘛!咁實趕唔到去掃貨,但我要等老公回來與他一齊去飲宴,希望老公唔好咁遲返嚟喇!


晏晝我與娣婦去〝惠康〞幫阿B奶粉入貨,又要買晚餐材料,中途阿嫂又來買左少少與我地一齊夾儲印花,到比錢時我才記起通知姊婦阿B要買片,但趕不及,唯有明天等埋阿媽一齊去掃貨。經過今天一役原本欠六十幾個印花,而家欠25個咋!頭先前面果個人買左好多野有46個印花,因為星期六、日over三百蚊有雙陪印花。


今日又用60個惠康~笑哈哈印花換多一個環保袋比阿媽,因為上次阿媽比左我先。



從肥阿哥家回來後,阿B睡前扭計我就抱住阿B行,唔小心被塊板〝cake〞到,這種事常發生,我跪係到時唔覺意被〝cake〞既腳趾公掂到覺得痛,一睇隻腳趾公又瘀又腫,死喇~明天點著果對鞋呢?對鞋本身著得耐隻腳就痛,老公即刻叫我問娣婦借〝阿B平時用開既去瘀膏〞一用,阿B一聽到就〝依依~哦哦~〞。


阿B本身都扭緊計,大家都不以為矣,我搽緊時佢仲係〝依依~哦哦~〞,娣婦問〝阿B你係咪又要搽丫?〞,佢就好快咁行過嚟!見佢摸住自己隻腳與我整到既位置相同,然後坐低,佢腳趾公一D都冇事,但兩個膝蓋都有D瘀,搽完依然摸住隻腳趾公,娣婦話〝腳趾公冇事丫!你個頭瘀就左。〞,咁阿B就摸住個頭,然後娣婦就幫佢搽勒!


4 則留言:

  1. 你隻腳點呀~成隻失暈魚咁架
    成日都見你整親lee到整親個到
    小心D啦嗎!不過我同你都差唔多
    我都係成日``cake``到架,不過``cake``到ge唔係腳趾公,
    而係腳趾尾~哈哈..........一頭一尾
    你睇下你老公仔幾錫你.......哈
    ar B好搞笑呀~哈哈
    佢唔低得你有得搽佢無喎~哈哈
    [版主回覆05/26/2008 17:09:00]你與我果然係〝大、細番薯〞。
    我由細到大都係咁,左撞右撞成日攪到週身瘀,阿婆話阿B呢樣野似我,因為佢又係好似我咁成日都撞到週身瘀。

    回覆刪除
  2. 哈哈~
    原來3隻都係番薯泥ge
    [版主回覆05/27/2008 22:32:00]係丫~難得搵到同道中人,哈~哈~

    回覆刪除
  3. 哈哈~
    原來3隻都係番薯泥ge

    回覆刪除
  4. 咁我地咪要上契囉
    哈哈
    [版主回覆05/28/2008 01:04:00]哈~哈~!

    回覆刪除