2008年5月18日星期日

豪一次@荃新天地

今日我電左個髮老公話我個髮型好似卡通片公仔,而佢就沒什特別照舊。
髮型師話我今日個樣唔多掂,堂眉咁淺色,面青唇白,今日見到我被我嚇親。
我平時都係咁樣冇晝眉、塗口紅、化妝架喇!但佢總係話我今日唔得喇!


返到屋企諗下可能呢幾日晚晚同阿B訓,佢一到半夜2點幾就每一個鐘嗌一次或喊,有時唔止一次,朝早8點就起身,所以可能咁樣個樣殘D,
因為我唔夠訓面色會黑灰色架!



肥仔一家去左〝荃灣廣場〞行街等我地,
我地攪掂老公要去〝荃灣廣場〞附近食茶餐。


我選擇由〝荃新天地〞行天橋與佢地會合,因為我覺得怏過行地面,
再加上我地未去過,入到去估唔到裡面係咁樣架!



人不多一陣可以帶阿B嚟跑下。



娣婦頭先lunch未落格,所以唔吃。肥仔食左個好多沙律醬既漢堡包薯條餐,
老公與我一樣,不過佢唔想食薯條,所以改左沙律。



食完野就帶阿B去〝荃新天地〞,阿B真係四處跑、跑不停。
經過間麵包舖我就買左個包比阿B,而肥仔就食左杯雪糕,
我認得這隻牌子係〝意大利〞,而且係低脂,所以不論麵包或雪都幾貴,
不過,依然有好多人幫襯。


老公睇完D包後叫我整多D中間有桃果款麵包仲好,
果隻包我有整過〝士多啤梨〞和〝菠蘿〞,你好鍾意食呢款包咩?鍾意食佢個包,
因為甜。佢咁講我緊會整既,不過要遲D先,而家暫時冇焗爐用,
不過,夏天整呢款包有D麻煩和難度,只要你喜歡幾麻煩和難度我都會整既!



晚餐要諗食乜?最頭痛,我地行左去美食廣場睇!美食廣場旁有動物係到架!



頭先見到呢間野廚窗個Display好靚,所以就落去影下相和睇下。呢間隻都幾貴,
平均每款都要六、七十蚊,而且份量不多。肥仔就想食,但我覺得貴又唔低食,
所以再去睇下有冇其他選擇。



大家都有考慮過吃〝Mos Burger〞上次我與老公吃過好味,但份量實唔夠肥仔吃。
行到我腳痛都簡唔到,跟住唔知肥仔定娣婦話〝吃得豪D、豪一次〞喇!
最後都係去呢間〝和樂日式意粉屋~PASTA de WARAKU
(Japanese Casual Pasta & Cafe Restaurant)〞。
門口有張coupon,coupon內的食品有半價。店內的餐牌和擺設。



我地覺得味道麻麻,份量與〝和民〞差不多,兩間都係又貴又唔飽,
我情願吃〝和民〞起碼好味D。尤其是〝豪華燉汁漢堡扒〞塊扒既肉質好散,
娣婦話都冇〝宜傢〞果D〝肉丸〞咁好食,老公話係丫!仲肉丸仲平過佢添!
大家都話呢間〝無下次〞。



老公飲水,我order〝可爾必思冰淇淋〞係乳酸飲品、
肥仔order〝冰拿鐵〞即係咖啡、娣婦order〝檸檬梳打〞。結賬加埋一要4百幾蚊,
娣婦仲唔收我地錢,今餐貴夾唔飽又唔好味由娣婦請客。



之後我地去左〝Mos Burger〞買包包吃,頭先娣婦請客,今餐平平地由老公請客,
不過肥仔唔吃,唔知係咪怕肥返呢?因為佢上阿B入完院,
佢又腸胃炎冇晒胃口幾日瘦左10磅。
娣婦都話個包好好味丫!大家都塊漢堡好食過頭先果間好多,
老公仲叫我整〝漢堡包〞比佢食,你叫到我永冇〝Say No〞既!



1 則留言:

  1. 依家出街食o野真係又貴又少, 仲有 d 係唔好食, 真係唔底..
    [版主回覆05/19/2008 21:49:00]自己煮又煩、出街食又煩,食得又貴、唔食得又貴,哎~!

    回覆刪除