2008年5月27日星期二

老公一句〝漢堡包〞

今日花左少少時間整過Blog Banner、個人照片的相,相係星期日係街、坐車時影,因為平時我地冇戴結婚介指,星期日去飲就要戴,所以我就趁機影相勒!我發現我、肥阿哥、同屋住3對結婚介指都係差唔多款,但係我地分別係唔同地方買,証明大家都係有品味之人~哈~哈~!



只要老公講過既野我都會記住,有時有D野佢未出聲我已經幫佢辦妥。老公鍾意食乜我都會然後盡辦法整既!因為我與老公一樣盡量給予對方最好的東西。


上次係豪一次@荃新天地老公返到屋企食〝Mos Burger〞時叫我整漢堡包比佢食,其實,N年前我間中都會整〝豬柳蛋漢堡〞和沖奶茶比老公品嚐,有時同屋住來家中作客都有整比佢食架!當時大家都未結婚,而同屋住都未識佢老婆,有時仲會整返公司請同事吃,當然全部都係買現成的,我只係煎香和砌靚個包。每日老公都要飲一杯奶茶,所以我想沖到一杯靚奶茶比佢,上網搵又得好少資料,搵到又搵唔到茶葉買,唔知有人冇人可以提供資料呢?


〝漢堡包〞個包老公話買就得,因為太花時間,咁最要就係個〝漢堡〞勒!所以我今日就試整〝阿蘇~漢堡扒〞先。


尋日係〝惠康〞已買定牛肉,但返到屋企先知唔夠,同埋又要冇買到肥豬肉,今日阿婆去買豬肉又唔記得叫佢幫我買埋,咁少我怕豬肉檔慊少,所以一次過去〝惠康〞買,但牛肉冇晒,咁唯有買免治牛肉,因為我屋企全部免治東西都係自己剁,〝惠康〞冇肥豬肉,我就買左〝新鮮梅頭半肥瘦〞,我已盡量切晒肥既地方。


老公O.T.,所以要煮兩次,煮定唔好食架嘛!煮既時候聞到個汁就想起以前屋企樓下的〝漢堡包〞,而家冇左喇!



煮完肥仔以為係〝獅子頭〞,我好心急問意見,汁唔多、肉質〝鞋〞左D、唔夠滑,多D肥豬肉會好D,我已盡量切D豬膏架喇!夾埋洋蔥好香,我爆過丫嘛!


汁好好味,娣婦用汁撈飯吃添!肥仔仲話個汁好似〝將軍漢堡〞個汁。阿蘇食譜得材料全部都冇份量,所以都係要自己慢慢去試,所以個牛肉味就淡,因為個汁可以試到味就唔同勒!




吸收左第一次經驗今次好好D,冇頭先咁燶。


老公又係話似〝獅子頭〞,佢唔覺得似〝漢堡扒〞,我聽到〝心都傷〞,哼!我專登整比你食唔讚我仲咁講,肥仔都有讚我丫!我以後都唔整比你食喇!次次都係咁~永遠都唔會主動讚我既!


肥仔話〝似唔似有乜所謂丫!最緊要好食。〞,不過,佢地都覺得好食,而老公有添飯添丫!老公話好食,不過再薄D會好D。



老公話個汁最好用嚟撈飯,但係我邊煎漢堡扒邊煮菜,所以個汁好稠撈唔到飯,肥仔話第一碟汁撈飯就剛剛好。



4 則留言:

  1. 整到成形仲無散到都已經好勁O架啦. 又無食譜, 自己預都好叻O架啦. 你老公怕羞唔讚你O者, 哈... 佢個心不知幾開心個老婆煮O野咁好食呀.
    [版主回覆05/28/2008 21:04:00]我代佢〝唔該你先〞,因為你幫佢講好說話,見有你同佢講好說話咋!咁就算喇!

    回覆刪除
  2. 大番薯唔好嬲啦
    原諒你老公仔啦
    由於佢係D木獨 ge人,所以都比較怕羞
    你就放過佢啦~哈哈哈
    [版主回覆05/28/2008 22:51:00]哈~咁多人同佢求情既!咁我又點嬲得佢落呢!

    回覆刪除
  3. 好食好食........睇見都覺得好食
    [版主回覆05/29/2008 00:25:00]多謝!但唔係太成功,因為肥豬肉唔夠,下次應該成功架喇!

    回覆刪除
  4. 哈哈~
    你個老公仔真係萬千寵愛呀
    不過最愛佢係你喎
    哈哈
    [版主回覆05/30/2008 07:23:00]當然喇!嘻~嘻~

    回覆刪除