2008年3月20日星期四

初嘗Washbi滋味

今日晏晝我執緊野時,電視廣播緊ETV,片中一名青年接電話時〝喂〞,
隔左幾秒突然聽到我身後既阿B又好大聲〝喂〞,
我瞬間轉身睇到阿B將佢既右手合成一個拳頭放在耳邊扮打電話,
這次發音非常清楚和正碓,唔知阿B係咪就講野呢?係就好喇!好期待。



阿B連續2個星期半夜1、2點就開始喊,
跟住佢地同佢搽左〝藥油〞就係廳到訓到天光,所以烚緊蛋一陣碌肚吸風。


未碌前笑容幾燦爛。



到碌時就〝呱呱〞聲,咁我就比餅佢食,食食下又吐返D出嚟!
之後我又比個MP4佢玩。



坐係肥仔隻腳上邊食餅邊玩。



娣婦煮左少少麵比阿B食,但佢食左少少就唔吃要飲水,
娣婦問〝係咪鹹得滯丫?〞,阿B〝嗯〞完後就不停點頭。
然後,倒咁D湯加水就好D,但又掛住睇電視,所以就坐到咁樣。



肥仔見到咁就將佢搬左去娣婦個位到,但佢都唔係好食,
唔知點解近排阿B唔係好食野。



我係另一邊好專心睇老公打機,聽到娣婦話收野就望一望過去就見阿B坐到咁。



初時個頭都係露左少少出嚟!然後佢見到我影佢相個頭就慢慢升出,
我見佢個嘴有雞蛋就行過去幫佢抺,抺完就走佢要我抱,
我唔理佢走人就喊~幾慘丫!



我抱佢去梳化坐,坐左半個字我地外賣到,佢一見到就立即拎開個〝咕臣〞,
然後慢慢向前滑又攪下旁邊個紙袋~扮晒野想落地食野。



衰仔起勢望住我既Washbi想食,好似尋日咁佢想食我加左辣椒炒既空心菜,
我話左唔得佢都要食,咁我緊係比佢食,食左2秒後即吐。
今次又係咁我就比少少佢試,可能少得滯冇野,再要就再多D就知~勁喇!
睇下佢個樣食到‧‧‧咔~咔!人人都係唔試試唔心息。



之後肥阿哥比佢就擰轉面喇!不過,佢又望住Washbi喎!
咁老公和肥阿哥就各自放Washbi係佢前面,佢就自己匙羹〝不〞,
仲要成支羹插晒落去,攪攪下佢又放入口好在肥仔叫住佢咋!
唔係就大鑊,事關果到份量都好多下架!



1 則留言:

  1. 阿 B 你笑得咁好開心個樣特別靚仔, 記住笑多D呀.
    我朋友都試過俾佢個姪女食辣椒仔, 因為佢姪女係都要試, 所以咪俾佢試囉, 哈...試完當然叫救命啦!! 果陣時佢個姪女都係得兩歲幾, 唔試下又點知佢辣呢, 哈...下次咪唔敢試囉.
    [版主回覆03/23/2008 04:03:00]阿B一DD喇!試過Washbi後,比佢擰頭,但就自己〝不〞嚟食,好在肥仔喝停佢~冇有識死。

    回覆刪除