2008年3月23日星期日

輸少當贏

尋晚睇埋〝魔戒二部曲:雙城奇謀〞零晨4點幾先訓,今日9點就起身,咁早係因為約左去熊貓姐姐家聚。尋日與熊貓姐姐通電約時間時老公話天氣凍晚餐〝打邊爐〞可以用開心果姐姐既〝麻辣火煱〞湯包,大家同意左。


我梳洗完後就食左粒長效先,佳因扯到個頭好痛,每逢放假就咁夜訓要改下先得喇!之後諗住一陣再戰〝墨西哥〞,但唔夠時間執材料,明天又諗住整另一款包,咁就要另覓日子開工。


我地會合後因開心果姐姐唔舒服,所以〝麻辣火煱〞要告吹改為叫外賣。大家明天不用上班,只得熊貓姐姐要返工~慘情。



上到去見到阿囡著左衫,咁緊係同佢影番張相先喇!我好辛苦先捕捉到,點知高達叔叔攪攪振就攪成咁喇!



熊貓姐姐見到咁就抱阿囡上麻雀枱比我影,但係佢成日都唔望鏡頭好難影。



大家準備就緒開始,今日參戰者我與老公為一組、開心果姐姐、熊貓姐姐、至Fit姐姐、高達叔叔輪流打,所以大家都會有空檔時間。


我趁有空檔就去與佢地影相,阿囡著呢件衫好似〝福爾摩B〞。



我見阿囡剪左毛,但條尾唔記得剪,所以成把〝雞先掃〞咁。



熊貓姐姐話平時阿仔係到開罐頭好快就食晒,但係阿仔因個腎有事要留院,所以有剩。阿仔快D返大家都好掛住你架!



細B成日匿埋好難先影到佢。



今日細B成日〝喵~喵~喵~〞,因為係〝發情期〞,佢仲成日撩阿囡,阿囡都冇騷佢,細B你地2個都係女嚟架!



睇下細B用隻手叫阿囡,但係阿囡依然唔騷佢。




打麻雀時發生左D攪笑野,當時我係電腦房至Fit姐姐冇打麻雀,所以佢入嚟幫老公拎野,佢一出房高達叔叔講粗口話〝仆X喇!〞,跟住至Fit姐姐回應〝快D〞,大家都知高達叔叔係鬧D牌啫!不過就笑到我地死。


我係電腦房又見到我鍾意既薯蛋,所以又忍唔住影下囉!



我係4、5點已經肚餓,所以8點幾就叫外賣,但可能今日假期外賣份量少過平時和等得比平時耐。



至Fit姐姐與高達叔叔開始已經贏,中途熊貓姐姐都有贏過下,輸得最勁係我,戰況最慘時差2蚊就輸左4百蚊喇!我地追番又輸下就係咁浮浮沉沉,老公打打下都冇打比晒我打。經我幾番努力之下,最終至Fit姐姐一家贏4家,而我只係輸50蚊咋!由頭輸到尾,輸少當贏喇!


1 則留言:

  1. 嘩...你朋友有幾隻貓, 真係熱鬧!! 希望唔舒服o既貓貓快 d 好返啦!!!
    我今日出街食米線, 都係平時去開果間, d 份量都小o左好多呀. 真係搵苯!!!!
    [版主回覆03/25/2008 01:26:00]我代佢多謝你的關心 ,應該這幾日可以出院 。
    我諗 可能又係假期多人幫親 , 所以份量比平時少D~唔抵 。

    回覆刪除