2008年3月26日星期三

處事、做事方式

老公返到見到D麵包話:「個樣好似唔得咁喎?」,老公問左幾次,
我先〝嗯!〞一聲,因為好失敗唔想應佢,之後佢話想食,
我立即叫停佢〝唔好〞,之後我就去左洗白白,
我一眼都冇望過老公~我唔開心囉!


今晚老公話煮麵食,又賣左〝吉吉〞,
仲去另一間買左我喜愛的〝雞腳〞返嚟比我添!



我與老公的處事、做事方式有很多不同,
佢成日覺得唔係一個問題、沒什麼大不了,但在於我既角度就係一個問題,
佢成日都話我點解要咁〝執著〞,往往講講下因為佢咁樣我就會〝大發雷霆〞。
嗌得多我唔想傷感情,所以我都改左少左爭嗌。


頭先又因某些事而爭嗌,不過,我地又好快冇事。
我諗老公冇睇到我篇〝三失~U_U〞,因為佢咩表示都冇。
不過,佢見到D包唔得都話要食,都算係咁喇!


1 則留言:

  1. 個包都未熟佢都願意食, 呢 d 老公去邊度搵呀. 哈....
    做包係咁o架喇!! 我都成日失敗, 唔識多幾次, 吸取多 d 經驗點得呢. 總有一次整到一個超水準o既包o既!!!! YOU CAN GO IT!!!
    [版主回覆03/28/2008 07:18:00]多謝你既鼓勵!

    回覆刪除