2008年3月3日星期一

發燒‧精神

尋晚阿媽已通知我阿B發燒叫我不用買麵包比佢和唔煲粥轉煮通粉。


今日買左〝麥麥〞早餐,阿B望左我一眼之後就目不轉睛望住我袋〝麥麥〞行過嚟!這包烘焗過既腰果係尋日高達叔叔買,但冇人吃我就拎回去比阿公和阿婆食,
衰豬見到就張大個口,仲想開添丫!



我發現左有2件新玩具,這架古董車係肥阿哥比阿B玩,
不過有好多塵,但而家乾淨到反光喇!



〝Woo Woo~Chip Chip~〞這架火車係老豆買架!
集電話、音樂、自動行、辨別形狀於一身。



後來我又發現多架新車,不過係收埋架喎!邊個買既呢?原來又係老豆買既。
阿媽話這車幾好自動行又有音樂,行駛時仲會自動打車兩邊車門,
但可惜開車時阿B驚。



今日阿B好叻仔丫!佢自己食左成碗通粉+碎瘦肉,我冇比湯佢,
因為剛煮滾怕佢燙親。成碗梗係唔係這個碗喇!係〝米奇〞碗=大人食飯碗一碗架!不過,6點幾食第2餐時就曳,我煮緊餸問回佢地話食左半碗至大半碗。



喂!你打電話比邊個丫?



阿B成日著我地D拖鞋週圍行,今日就著左阿公隻,睇下幾大對比!



原本諗住6點錄多次阿B唱國歌既短片比老公佢地睇,
不過,阿B食第一啖退燒藥時就嘔,所以立即去洗白白,咁就錯過左,
唔緊要肥仔立即去〝YouTube〞搵比阿B睇,阿B又唱又跳~不知幾愛國。



1 則留言:

  1. 佢精靈都好d.......如果唔係就擔心死囉
    [版主回覆03/05/2008 07:39:00]呆呆滯滯就大喎喇!佢每次病都係咁精靈架!除左有一次食左藥就呆呆地之外。

    回覆刪除