2008年3月9日星期日

短暫舒緩

今朝到現在整條頸和肩都〝嗱〞住痛。


尋日去左按摩〝鬆一鬆〞,今次按摩師說我的肩頸仍很硬情況都頗嚴重,我D肌肉好實應該唔會咁,就呢D情況我問〝點解會咁?、係咪要睇中醫?〞,因經胳已塞要去做針灸,吓!我好怕打針,唔好喇掛。我見佢咁講就問〝幫我按係咪好攰?比起幫男仕按還要辛苦?〞,佢都直言真係好攰和更加辛苦。


其實,我不單有肩頸痛的問題,還有我的頭只能微微仰後,因為每次稍微再向後D我右邊的肩、雞翼位和上手臂都會痛,繼而右手手臂就開始麻痺,我諗係壓住神經線,所以我絕少仰頭就算有都係就住。


按摩師傅話我的頸椎歪左,神經線有D問題,不要吃太多止痛藥,因為吃得多會唔識痛,還有頭不要常常向前傾盡量靠倚櫈背,這個問題在幾年前開始,起初我只要成個人企直都可以仰後,但由上年開始這方法都冇用,我只對老公講過,並沒有對家人講過,但今趟整完我終於可以〝仰頭望青天〞。


我這痛楚已跟隨多年心知是不能在〝一時三刻〞醫好,雖然,係唱K時又回復痛楚,但已給了我一段舒緩、舒適的時光已足夠,其待日後能痊癒。


1 則留言:

  1. 點解個個按摩師都講同一番說話既 .............
    [版主回覆03/11/2008 00:02:00]上次和今次的按摩師傅都係同一個嚟架!不過,之前睇過推拿和3個跌打對我的病況評語都係差不多。

    回覆刪除