2008年3月5日星期三

兩公婆發牢騷

今朝回家見到〝烏燈黑火〞心想阿B應該未醒,我如常行入屋卸低行裝,但點解踩到D野既,向下一望原來係阿B訓左係到,好在我只係從佢D腳趾表面滑過,佢又冇反應仍然訓緊。


我新年前執完屋到新年後間屋又係亂七八糟~真係忍唔住要執,趁舅母係到可以幫我睇住阿B先,其實,今次最主要係執阿媽既野,因為阿媽既〝月結單〞、相、信‧‧‧左攝右攝,比左D野佢又唔知擺左係邊。不過,仲未執完明天再繼續,我要係星期五、六前執完,因為表姐要回鄉飲宴,但佢兩個小朋友唔返細舅母要過去照顧兩個小朋友。


今日老公公司有客到,但佢阿頭放假就由老公招呼喇!所以晏晝老公來電今晚要與客吃飯,所以不能來吃飯。夜晚我煮左卥水雞翼和有火腿叉燒豆角煎蛋。原本我諗住自己整卥水汁,但我又忙緊D野,阿媽又話去買卥水汁回來整,所以我就忘記左,不過,唔緊下次先。



老公吃完飯回家前問我吃唔吃野?我想食雪糕,但唔知食咩雪糕好,〝麥麥〞新地又貴,但7-11又唔知有咩雪糕,最後都係選擇〝麥麥〞不用煩。老公到達〝麥麥〞後話唔買〝麥麥〞喇!好多人差不多排到出門口,咁多人攪咩丫?


老公轉投〝7-11〞又問我食咩?我都唔知,老公你會唔會食架?都會既,老公見到〝雀巢甜筒〞11蚊2支就呢隻喇!老公話有芒果、士多啤梨、雲利拿、朱古力要邊隻味?老公要〝芒果味〞,而我首選梗係〝士多啤梨味〞喇!如果冇我就會簡〝芒果味〞。



食雪糕前我叫老公去洗白白先,之後都未食,因為老公講回今日公司運作、客的情況我知,然後就開始發牢騷,因為發生左D事攪到老公彈下彈下,係佢同事身上又發生另一件彈下彈下事。


老公話〝邵逸夫〞入左醫院,我問點解?佢話唔知,今日只看過頭版一眼咋!佢平時會係食早餐時睇下報紙。跟住我又講左平時激到我彈下彈下事,仲越講越多添!老公就邊睇報紙邊聽,我都講左好多唔想阻住佢睇報紙,所以我講講下都話〝唔講喇!唔阻你睇報紙,不過一陣你提我仲有野同你講。〞,跟住食甜筒,之後都冇講老公好快訓左。


老公唔吃花生我就幫佢食,而佢又想食我支甜筒白色尖尖部份,所以影相時2支甜筒都係食過架!我見〝士多啤梨味〞咁靚咪影多張~哈~哈~!



1 則留言:

  1. 執屋係做唔完工作, 呢頭執完果頭又會亂哂. 唔會KEEP得好耐. 唔係自己搞亂, 就係其他家人搞亂. 不過屋企人唔多執, 所以就要自己睇見頂唔順O既時候, 就先去執.
     
    睇見你 D甜筒, 我最鍾食阿波羅果D甜筒, 因為無咁似CREAM,  似返D舊試O既甜筒, 我比較鍾意食呀. 
    [版主回覆03/07/2008 08:48:00]你與我都幾似喎!得只一個人執唔慘,最慘係執完又被整亂~真係激死架!
    阿波羅甜筒好似未食過,搵日試下先!

    回覆刪除