2008年3月27日星期四

好玩~難度高

尋晚12點半就開始訓好耐都未試過咁早訓,臨訓前叫我明天一定要7點7叫佢起身,其實,都係我意料中事。成日都叫我早D叫佢,但次次都叫到我發脾氣先起身。


今朝阿媽講低阿B既野時,亦都同我講左舅父和舅母從鄉下嚟左,舅父要去〝法國醫院〞做手術,呢個舅父好豪架!嚟到香港去邊都係坐〝的士〞,頭先先由屋企坐〝的士〞去醫院,佢要住2、3日先出院,之後就立即回去,點同我地丫!因為佢地有錢。


我見到舅父見到阿B好開心,老豆話阿B起初都驚,因為舅父個樣惡。人人見到阿B都會好開心,因為佢成日笑。我帶阿B落街佢行完一陣又唔肯行,於是我就抱佢去睇車,但抱左一陣我條腰就開始痛喇!天啊~點解連條腰都痛丫!



每次我錄左阿B既短片都會儲到咁上下就比肥阿哥copy落佢部腦到,今晚又夠期喇!原本娣婦帶埋阿B同我地一齊去,但阿媽話阿B眼訓,而且我地又要佢自己行,佢怕阿B撞到D我地睇唔到既野,所以我與老公自己過去。


入到屋見到肥阿哥打緊〝Call of Duty 4:Modern Warfare〞,見到肥阿哥控制得麻麻,佢打打下比左老公打,肥阿哥以前都有玩〝Rainbow Six~Online〞架!我見好似係電腦用鍵盤控制容易過用〝PS3手制〞,佢地都係咁講。


老公鍾意玩槍戰,佢未識我之前都有打〝War Game〞,所以打機都喜歡槍game,我間中都會幫佢搵有咩槍game玩。


老公過左一版,差少少過埋第2版,但夜要回去訓覺。老公話玩到頭都暈,但晝面好靚,同埋好難打,老公話中閃光蛋時好真~好似真既一樣。


晝面梗係靚喇!本身隻game靚唔在講,用新42吋LCD打喎!再加埋音響呢!成個組合埋就好似置身現場一樣,第二版前部份有段片講有個軍人被人捉左,果段片效果、人物繪畫都好似真既一樣,好有睇戲feel~正!



Call of Duty® 4: Modern Warfare™ 決勝時刻 4:現代戰爭

遊戲特色


「決勝時刻 4:現代戰爭」是由知名遊戲開發團隊Infinity Ward Inc. 所製作的戰爭射擊遊戲,玩家將可在遊戲中體驗到前所未有緊湊、逼真而如同電影般的動作情節。此外,這款大作也推出內容更豐富的多人遊戲模式,提供線上玩家一個全新、迷人又可自訂的遊戲。



  • 如真槍實彈般的強力武器– 共有超過 70 種寫實的新武器或裝備,例如配有雷射的衝鋒槍、定向地雷、點50 口徑的狙擊槍、機關槍,加上夜視鏡及偽裝度極高的狩獵裝等各式配備,「決勝時刻4:現代戰爭」強大而精良的配備,絕對能讓玩家完成最終的任務!
  • 協同作戰與支援 – 本款動作遊戲有著最扣人心弦、刺激緊張的情節,涵蓋所有現代戰爭的面向,從步兵地面對戰到應用衛星作戰,應有盡有,而能否取得空中支援,則是克敵致勝的關鍵。玩家將體驗各種戰況,例如從戰略直昇機沿繩索下降至地面、隨大批攻擊直昇機出動、派遣噴射機摧毀敵軍要塞,甚至以最先進的武裝直昇機與地面數以千計的敵軍交戰!緊湊的情節發展,保證能讓玩家腎上腺素急遽攀升!
  • 如電影般的影音效果 – 本遊戲應用了新一代的圖像技術,能以令人嘆為觀止、如電影般的影音效果,帶領玩家深入「決勝時刻4:現代戰爭」緊湊刺激的世界中。此外,寫實的景深、逼真的光影效果、角色陰影、流暢的紋理呈現,以及根據物理學演算的環境效果,這些華麗炫目的特殊效果,將能讓玩家享受身歷其境的遊戲體驗。生動的影像效果與寫實的戰鬥對話,搭配「決勝時刻」獲大獎肯定的音樂設計,一定能為玩家帶來前所未有的戰爭體驗。  
  • 無與倫比的多人遊戲層次– 以「決勝時刻 2」的成功為基礎,新一代的多人遊戲推出了更紮實的線上體驗,能讓更多玩家交相互動。遊戲中有許多自訂選項,能讓玩家根據戰鬥需要打造合用的配備,解開可獲得分數的隱藏內容或獎勵,甚至進行配對遊戲與追蹤排行榜最新狀況。「決勝時刻4:現代戰爭」的多人遊戲模式,將輕鬆帶領玩家進入這令人上癮的線上遊戲國度!

沒有留言:

發佈留言