2008年3月2日星期日

巧合〝六合彩〞

2 March 2008


今日同屋住約左我地耍樂,老公病尋日與熊貓姐姐講定十點回覆是否繼續。我約十點叫醒老公問:「去唔去?」,但問極都冇答案,因為老公〝十五十六〞,跟住佢將個波交返比緊係冇所謂喇!佢又問「唔去有咩做?」,唔去地冇野做架喎!最多係試個電飯煲~焗蛋糕囉!因為尋日淨係記得試個Pingu暖水壺。老公決定後就通知熊貓姐姐如期進行,出門口前老公預備口罩。



我地約左去馬會等,但未有人到老公就入去買〝六合彩〞,而心血來潮又去買左張電腦票和自劃左一條total用左25蚊。睇下張電腦票有3條都有49號,而自劃都有49號~真係巧合,如果開49號就好喇!還有2條有3個號碼都係相同,如果這3個號碼都開晒咁就正喇!(真係貪心),然後放回銀包。




我地與同屋住一出一入馬會,出到去未齊人又想對下剛才張電腦飛與上一期開獎號碼有冇相同,一對就出事喇!第25期 28/2/2008 開獎號碼: 6、8、13、17、35、49 + 45,居然4條裡面有2條都中左3個字,亦係橙色線果2條,~氣死喇!如果呢張票係上一期既話可以收回40大元,但係張係第26期呢,咁樣好明顯今晚唔會中喇!好日唔買〝六合采〞,一買就〝唔好采〞。



晚餐老公好多野都唔食得就提意去樓下〝五十嵐〞食,佢地話〝你揸Fit喇!〞。我地被安排坐〝U〞形有異味既位置,這股異味係〝酸酸縮縮〞應該係從食物渣滓發出的,老公極之介意,但又接受到,最怕係〝污租〞既地方。大家想轉位可是我地人多只可以坐〝U〞形枱,但得3張其餘2張都有人,唯有大家快快吃完就閃人。


老公坐最出又係最接近果個被雙重夾擊〝唔舒服+異味〞之下有D暈,於是就與老公換轉位坐。後來野食剛到同屋住發現〝U〞形枱有人走,我地可以要求轉枱喇!由於太混亂有D都唔知佢地叫左咩食只係影左相咋!



熊貓姐姐:網燒牛肉定食~網燒牛肉、白飯、壽司(太卷、三文魚、熟蝦)、麵豉湯。熊貓姐姐冇食壽司,因為對佢冇乜信心。


麵豉湯:碗係微微暖,不過熊貓姐姐碗少D之餘仲係凍,所以佢就換過碗熱。


飯:食食下見到熊貓姐姐碗飯出煙係熱架!但碗凍帶點微暖,仲要係凍到硬硬地,不過都成碗食晒。唔好食都分好多級,只要唔係太難吃都會食晒。



同屋住老婆:豬軟骨餃子拉麵配三文魚刺身、壽司(鰻魚、熟蝦)



老公網燒牛肉拉麵配壽司(太卷、三文魚、熟蝦),不過老公冇食壽司只吃左碗麵。



同屋住:佢話未食過有腥味既蟹,炸魚個頭好脆。



高達叔叔:佢自己與熊貓姐姐都覺得成份餐好〝腥〞,飯上面係生牛肉,成份餐最好食係〝雜菜〞,居然係配菜最好食。




食完對面有〝彈波波〞,、2個小朋友、高達叔叔每人玩左1蚊,佢地去換禮物,高達叔叔比左張〝米奇〞月曆卡細妹走過來拖住問:「你張卡卡呢?」,比左佢,然後佢拎佢D卡與張對併。


細妹一樣架!我幫你袋住先丫!


我:唔得~高達叔叔專登比架!


同屋住老婆話成日都係咁!真比細妹笑死,然後熊貓姐姐〝照辨煮碗〞對細妹講一次,佢真係比D卡熊貓姐姐袋住。



2 則留言:

  1. 呢間鋪頭好似好麻麻咁喎.  酸酸叔叔....好難頂.
    [版主回覆03/04/2008 00:30:00]以前都OK架,而家好多野都由好變差。

    回覆刪除
  2. 呢間而家好似越做越差
    [版主回覆03/04/2008 00:29:00]N年前係灣仔食過,但N年後就‧‧‧

    回覆刪除