2008年3月20日星期四

身在福中不知福

前幾肥仔已話今晚去肥阿哥果邊食飯,老公嚟到就話:「唔知係咪訓〝禮〞頸?」,仲話比我知頸後對下脊骨2邊痛,但我都未試過,所以唔知。我話幫佢按幾下又話唔駛,仲好慳返。


今晚叫〝元綠〞壽司外賣,本來又係煮烏冬,但肥阿哥唔想食,咁又係我地差不多次次唔係炒烏冬就湯烏冬吃得多都厭喇!我地未睇完〝古靈精探〞就閃,因為阿B眼訓。



回到去老公又話左邊條頸和肩頸個凹位好痛又擰唔到去右邊,咁我就知佢咩事喇!你應該唔係訓〝禮〞頸我日日都係咁,幫佢按又話唔駛,我話不知有幾多人恨都恨唔到丫!


以前係屋企住日日都有幫肥仔按,不過佢D肉又實又厚,而家按一陣我2隻手指公就會有好似想甩既感覺,基於這原因和有時自己本身都好痛,所以推左,但我都知佢返工要搬野辛苦有時都會幫佢按。


仲有以前間中都有幫朋友、同事按下,佢地舒服到差D訓著個個都讚我架!你都唔識貨,我都不知幾想成日有人可以幫我按。


老公聽完後去洗白白,唔知係咪經過我狂〝Sale自己〞後,洗白白後叫我等佢洗埋個厠所就幫佢按。


我只不過出左3、4成力老公已話我大力,基本上我好似係佢表面掠過咁咋!按到背脊位置又話痕閃嚟閃去,有時又話痛叫我細力D。我按佢條頸非常崩緊,於是我就彈佢條筋,佢話痛係我意料中事,但彈左會舒服D。老公話睡前都要貼返一張細膏布訓。


今日我執左屋,但唔知放假回去會唔會又亂晒呢?


1 則留言:

  1. 點解我同你咁似O架....我D按摩手勢都好好O架!!! 我家姐同我阿姐都話正. 不過我 D 耐力就唔係好夠, 按一陣就要停, 因為好攰呀......
    [版主回覆03/23/2008 03:59:00]哈~哈~!我而家D手指唔係好得,吾老矣!

    回覆刪除