2008年3月11日星期二

電視、謝謝、比比


阿B晏晝訓醒後同佢玩左一陣,佢自己就起身喇!起身後又〝依依~哦哦~〞

,咁我問佢係咪睇電視丫?佢用就〝唔鹹唔淡〞咁講〝電視〞,
好似我講國語咁講歪少少。


老豆之前買左架車比阿B,但佢驚收埋左,我今日執野時又拎返出嚟!
阿B見到就篤個盒,我話你想玩就比〝姑姑媽開喇!〞,
佢拎左比我後就同佢講〝架車車係爺爺買架喎!講謝謝先喇!,
於是佢就向住老豆和舅母講〝謝謝〞


之後我又要佢講〝比比〞我才給他,但講得唔太清楚要佢再講多次就唔肯

,拎左出嚟比佢,我又問佢開音樂好唔好丫?佢又〝依依~哦哦~〞又離開架車,
我見咁就冇開聲。



其實,尋日阿B拎個裝紙包飲品盒時我都有同佢講〝呢個係姑姑媽買比你架喎!
你有冇同我講謝謝丫?衰豬立即講〝謝謝〞!


佢睇完本〝米奇〞書我幫佢放好後,又問佢睇唔睇丫?佢話〝唔要〞


再隔多一陣又拎去問佢睇唔睇?佢又答我〝No〞



1 則留言: