2008年3月14日星期五

今日阿媽休息,所以我都休息,但十點幾阿媽來電話我知阿B發燒,咁燒到幾多度?尋晚101度。


我的痛原本尋日好D,但尋晚被老公逼住嚟訓,起身又好鬼痛,個胸口呼吸和俯低少少頭就痛,仲有半夜我醒一醒張開眼見到老公就〝批跟〞我,我緊係即閃喇!佢手跟係我隻眼表面掠過左,閃遲D都‧‧‧。


今日我想整〝麵包〞,但忘了拎奶粉,又想整〝雞批〞等老公放工回來吃,但我又〝懶〞唔想落街買雞扒,咁留待下星期放假先整。雖然,我懶唔落街,但我有做野架!仲好忙添丫!


每次老公剷機前我都會將data抄落CD,當部機修理好後有時又會抄番落電腦,但有時又冇,所以都好亂下!要核對電腦和CD有冇重覆,跟住將全部再次整理,除此之外我又要執我網上相簿、重新與玩具車和扭蛋影相,仲有好多野想做,雖然,我同一時間做,因為我唔想嘥時間,這是我一向的做法,但這些工作未做完老公就回來,唯有擇日重賽,因為影相要好大工程。


今晚老公與老爺食飯,但我唔多舒服唔去,老公話可能要十點幾才回來叫我煮麵食,亦可以等佢回來買野比我食,但老公8點幾就話回來,因為老爺突然被朋友邀請去他家一聚,所以佢地食完麵就分道揚鑣。


今日早上十點半食左個杯麵,再到4點幾食左少少餅,我咁大食實肚餓喇!但好在有野做就唔多覺,仲連胸口都唔痛,直到老公回來買〝麥麥〞比我食。



之前老公講過〝復活節〞想與老爺去〝大嶼山~天壇大佛〞,因為老爺獨力一人湊大老公,從未有時間週圍去行下,老公話未去過好似唔似〝香港人〞咁。頭先食飯時老公對老爺提過,老爺好有興趣,但老公話自己畏高唔搭纜車,如果老爺真係想坐老公都會坐既。


沒有留言:

發佈留言