2008年3月30日星期日

接2連3壞消息

尋晚去左〝Karaoke〞今朝又4點幾先訓,訓醒時已1點幾,而頭和骨都痛,老公就2點幾起身,之後老公去左〝大家樂〞買野食,食完幾個鐘後D野都未消化,我諗我可能開始作病。




這個3月聽到好多唔開心既消息,在上次去〝Karaoke〞時已知道開心果姐姐的媽媽舊病復發,這病是很難醫的,我聽到眼淚從淚線湧出,但我要收回不想增加佢心情的負擔,跟住就到熊貓姐姐的貓兒~〝阿囝的離逝〞。



另外,舅父的小手術~割除粉瘤,搵私家醫生係法國醫院做,但個醫生做法令阿公和阿婆都已經好擔心。阿婆還擔心到食唔落野,佢本身已經唔舒服架喇!真係唔知講咩好!


星期四,第一日老豆和舅母陪舅父十點鐘到入院,唔知要驗咩唔準食野,直到3、4點驗完阿媽和舅母拎野比佢食。


第二日舅母飲完茶就拎粥比舅父食,但要做手術唔食得野,但冇人講話幾時做架喎!等人係到餓喎!我差D想去醫院睇下咩事,等到成4點幾先做手術。


我覺得個醫生係到厄錢,因為醫生要book手術室實知幾點做架喇!乜都唔通知個病人,由得人係到等。我估佢見舅父係大陸人又豪乜都冇所謂,醫生好似係保險介紹,而個保險係熟人介紹,舅父每次都係一次過比晒一年既保費,所以厄佢囉!


頭先返屋企食飯聽到阿媽同舅母傾長途聽到阿媽問〝舅父仲有冇痾血?〞,阿媽仲話唔好擔心,擔心就中醫生計,我叫佢地轉醫生,阿媽叫佢地唔好返去佢到覆診,一陣唔知佢比咩藥你食。


這個小手術都要幾萬蚊個醫生真係好賺,我聽到初初要成十幾萬,而家先話要幾萬蚊,有錢都唔係咁比人厄架!我臨走時聽到老豆話個醫生做完手術時又驗到舅父個肝都有問題,我話個醫生有問題就真。如果舅父唔係買左保險就會係鄉下做架喇!咁睇呢個醫生與鄉下既冇乜分別丫!明天我都要去了解下實際咩一回事。



尋日收到開心果姐姐個SMS,之前以為有〝肝炎〞,但報告出左係另一樣更嚴重既野,如果這2日會痛就隨時有生命危險,剛才與她通過電她不是太擔心,因為明天佢放工後要入院,之後排期做手術,所以傾左幾句就掛線。



近日有咁多不好的事圍繞我身邊,又諗下我要唔要再去check多次呢?因為6、7年前阿媽因子宮有個惡性腫瘤即係〝癌症〞要立即做手術唔係就‧‧‧。


之後阿媽見我咁瘦個肚、胃腩都仲咁肥~怕我有事,所以帶左我去佢個醫生到照,見到唔記得〝子宮〞定〝卵巢〞有個水〝Pop〞(我與阿媽都忘了邊到),當時阿媽問過要唔要做手術?醫生話暫時唔駛。


老公叫我去check下,但如果check又要好多錢,不過,女性有水〝Pop〞係好普遍,就算割左都會有機會再生,而且又唔可以做太多次,所以都係‧‧‧。


果時瘦成點?唔好睇我而家咁肥~果時我得101磅、腰得23吋咋!不過,我本身係肥既自己減到咁瘦啫!我都好懷念瘦既時候,老公識我時都係咁瘦架!所以佢都好想我回復識佢既時候。


沒有留言:

發佈留言