2008年3月4日星期二

〝米奇〞特大筆

我去左〝惠康〞買〝莎利蛋糕〞做早餐,所以呢排早餐都會吃它,但係唔知點解冇以前咁好食,我睇到盒上個貼子寫住〝For Hong Kong Market Only〞。



尋晚娣婦來電我走後阿B又開始發燒和剛才餵退燒藥時又嘔,所以叫左娣婦半夜阿B有咩事都通知我,等我照顧阿B,因為有次肥仔和娣婦怕半夜打擾我就冇通知我,但娣婦話唔駛,唔緊要喇!因為得我唔駛返工。


今朝娣婦話阿B未退燒要去睇醫生,放低左張覆診卡比我係醫生到等,不過,到娣婦放工來電肥仔〝OT〞唔嚟!咁老公又要約8點先到,所以娣婦回來與我一起去。


我地出得嚟睇醫生就預左唔回家吃飯,所以去左〝別府駅前料理〞,娣婦覺得水準不及〝百人一珠〞,梗係喇!〝百人一珠〞喎!因為阿B扭計,所以我地輪流帶阿B出去行去援和下佢既情緒,攪到我都唔記得影相,所以娣婦個飯已食左1/3架喇!


〝日本蘿蔔〞鹹到有D苦,老公碗麵少,所以我分左D飯老公吃。


娣婦~滑蛋豬扒飯:洋蔥好生。



老公~叉燒拉麵:OK喇~份量少食兩啖就食晒!



我~咖哩豬扒飯:味道一般,汁不夠。



家用緊既毛巾已經爛晒,食完飯經過〝Trendyland〞減價老公就叫我入去睇下買毛巾,我買左2條毛巾後見到有好大支既〝米奇〞筆又唔係貴,而我又係會員,所以買左,睇下幾大支。



2 則留言:

  1. 咁大支筆....
    寫字咪好辛苦......
    [版主回覆03/06/2008 07:19:00]Ha~Ha~其實,我冇諗住用架 !只是收藏品,不過,時機適合可能都會用既。

    回覆刪除
  2. 支筆咁大,d字會唔會大d架
    [版主回覆03/06/2008 07:23:00](Empty)

    回覆刪除