2008年3月13日星期四

旺水~水為財

今日老公〝旺水~水為財〞是也。




老公尋晚想收埋張毯,但我話唔駛喇!咁佢就淨冚棉被,而我就棉被加毯。


今朝起身見到開左風扇

,夠鐘叫老公起身,佢一張開眼有少許發老脾
問我‧‧‧


老公:「D衫係邊?我搵唔到。」,我立即開抽屜拎左出嚟比佢,佢就立即話我。


老公:「你自己冚少少被,其他就冚晒落我到熱醒左,攪到我成身濕晒,又搵唔到短袖衫喎!」


之前老公都話我有時〝呼〞被會將D被冚晒落佢到熱醒佢

,仲試過老公半夜熱醒起身見到張被係對摺左一半冚晒落佢到,而我係一D被都冇,不過,那時天氣唔凍唔熱。


跟住半個月前又出現這情況都問過我一次D衫擺係邊,不過,果時天氣冇而家咁熱,我答左佢係抽屜裡,之後大家都冇左件事。


其實,我將夏天衫收埋時都怕天氣回暖冇時間搵出嚟比老公換季,所以返工和睡衫我都收剩D作緩衝,但我又諗唔到擺抽屜佢都搵唔到,仲要係佢每日都開既抽屜,可能半夜佢冇開燈掛。


我都好丫!比晒D被老公冚,而老公情願D被被地下和自己冚都唔比我丫!有時半夜醒左又要用好大力先掹返D被,因為老公爛訓和會捲被,所以我每晚都會用一隻腳踩實被角就好D,但有時都係冇被冚架!



老公在我預備晚餐中來電,我就叫阿媽做住我代言人先,我聽到阿媽話爆水管叫老公搭地鐵,但老公公司附近係冇地鐵,掛線後話可能要晏D叫我地食飯先,阿媽話睇下晏D點先決定。


老公放工時來電會如常時間到,原來係佢公司爆水管,未搵到人修理要等明天,所以佢與同事抺晒D水關埋水制就放工。老公話上晝搬完倉,放工又做咁勞動既野好攰。


2 則留言:

  1. 訓著o左乜都唔知o架啦.....兩公婆都無情講. 哈...
    [版主回覆03/14/2008 22:50:00]係丫~有時我襲擊佢,有時佢襲擊我,咁樣大家都冇仇報 。

    回覆刪除
  2. 我都係成日踢走晒d被
    [版主回覆03/15/2008 01:22:00]咔~咔~

    回覆刪除