2008年3月18日星期二

麻醬洋蔥炒肥牛 (內附食譜)

〝麻醬洋蔥炒肥牛〞係我睇〝肥媽私房菜〞將肥媽教柏芝煮既〝霆鋒牛肉〞改的。肥媽用牛扒切絲就改用肥牛,咁樣方便嘛!紅蔥和芝麻我都冇用到。


這款餸好受歡迎,肥仔仲話我煮咁少肥牛,老公就話個汁甜左D,但汁夾洋蔥一齊食就OK,若淨吃牛就甜,老公仲話個洋蔥煮得〝好OK〞添!



麻醬洋蔥炒肥牛


材料:



肥牛                      244


洋蔥 (切絲)          1


紅洋蔥 (切絲)      1 (可以不用)


醃料:


橄欖油                  適量


麻油                      適量


                          適量


豆粉                      適量


汁料:



麻醬                      4湯匙


豉油                      2湯匙


黃糖                      2湯匙


芝麻                      適量 (可以不用)


在煮之前我教好個汁先,咁就煮得快好多唔駛慢慢調味快好多。


做法:


1.          把肥牛,以橄欖油、麻油、水和豆粉拌勻。


2.          熱油鑊,下肥牛炒一炒撈起。


3.          熱油鑊,下洋蔥炒一炒後撈起。


4.          熱油鑊,下麻醬、豉油、黃糖、麻油和芝麻炒勻。


5.          下牛肉絲、洋蔥和紅洋蔥炒勻即可。


1 則留言:

  1. 好色香味喎....低佢地讚你
    [版主回覆03/19/2008 08:51:00]多謝!今次我自己都好滿意,裝修完你又試下~唔錯架!

    回覆刪除