2008年3月4日星期二

〝大爺〞醫生話架~

阿B未退燒,所以等娣婦放工後係醫生到等。


阿B〝莎利蛋糕〞好唔好食呢?



我地等醫生期間阿B係商場內週圍走被醫生去厠所經過見到話佢走得好快,
醫生話阿B係喉嚨發炎引起發燒,除此之外口腔都有些紅腫,
可能係佢出牙仔咬野時弄傷左,跟住我同就醫生講有一次同佢玩完之後佢食手,
跟住就見到佢D牙有血,但佢冇喊仲繼續笑玩添!


臨走時醫生問〝阿B食唔食餅?〞,我地話佢緊係食喇!醫生拎餅比佢,
我就叫佢向醫生請請,當時阿B係好〝啤〞咁坐係娣婦到冇請請就拎餅食,
醫生即時話〝你都好似大爺喎!〞。


晚餐去左〝別府駅前料理〞,
我地一坐低就比左小朋友用既碗和匙羹阿B~真係好服務喇!



初時都幾好既,但坐多幾分鐘就扭計,可能眼訓和肚餓,
因為今日得一餐粥和飯都係食左少少,奶開得7安又開稀左,食左少少蛋糕。
雖然,平時粥和飯都食得不多,但都有2餐架嘛!




我和娣婦肚餓在等醫生期間去左買小食,
有阿B又唔方便食所以我提意坐係商場樓梯吃,
我地坐低一陣就有3個〝年青女子〞坐係我地前幾級,衰仔成日向前昅。


阿B坐多一陣又要起身走,我就係個袋不停搵野比佢玩,
有時阿B又專登令到D野發出聲音,跟住自己笑又向前昅下D女仔有冇望佢喎!
然後,後面一有聲佢就立即轉身想撩人玩。


1 則留言:

  1. 呢d就叫性格喇
    [版主回覆03/06/2008 07:16:00]你有性格就好囉!至怕佢係懶咋!

    回覆刪除