2008年3月22日星期六

瘟神!

今日老公要去剪頭髮和陪高達叔叔去荃灣廣場睇〝高達展〞,但尋日我地已經去左冇咩野影,所以我今日只係陪老公去剪頭髮,不過,高達叔叔都會來我地家繼續砌高達模型。


高達叔叔11點幾就到達老公先起身,所以他已急不及代開始砌模型等我地!正當我地要去食野之際~嘩!好似落狗〝C〞咁

,但都要去食野架!


食完野雨比之前細,我地比定鎖匙佢自己回去,而我就陪老公去剪頭髮,到老公剪完頭髮又開始大雨就係髮型舖坐等細雨先走。


我又去左〝橘子烘焙〞買麵粉和白菜油,今次我醒喇!買大罐,全部夾埋都好重下,咁緊係唔駛我拎喇!



然後坐電梯落到去電梯口擠滿人好辛苦先行到出去,老公有D不滿大人控制場面。我擰轉頭見到老公〝黑面〞

停低問佢咩事?問左2次都唔答我有D嬲
咪自己行囉!但落雨地滑老公話拖住我一齊行~唔駛吖!我地行旋轉天橋落去,點知我行行下向前滑,好在平行到冇跌,但我見到好多人望住我〝瘀到無地自容〞,老公仲笑我
〝都話拖住係架喇!〞,哼
!唔係你我點會咁丫!問你野又唔應我。


我地行經〝馬會〞就入左去買〝六合彩〞,我邊行邊擺返好D野,但差一步就行出馬會老公先叫我擺好先行,佢一講我就跌左個碎錢包落地,仲要係跌係濕滑既街上攪到〝烏租〞,於是我就話佢〝黑仔〞、〝溫神〞,咁我緊係同佢講笑喇!


回到去見高達叔叔好努力砌模型,跟住老公就睇報紙,而我就努力寫埋尋日的Blog。老公睇完報紙就訓覺,而我地就繼續努力。


這2塊係沙紙嚟架!高達叔叔砌好一隻手。



高達叔叔帶左佢既工具嚟!



到5點幾寫好Blog就諗整咩包好呢?終於諗到整〝墨西哥〞喇!但係就失望囉

!都唔知係咪宿命每次整菠蘿包既物體都唔得既。


晚餐時段我未整好包,所以老公和高達叔叔就去左〝肯德基〞買左個餐包括:6件雞、薯格、沙律、3杯汽水,仲有新出既〝5星巴辣雞腿包〞2個。高達叔叔覺得個包好吃過〝麥麥〞個〝辣雞腿包〞,但我就覺得差唔多。



今日高達叔叔砌左一對手和一隻腳還未完工,所以佢星期一應該都會再嚟!


沒有留言:

發佈留言