2008年3月25日星期二

不安的天氣

熊貓姐姐的貓~阿仔尋日已離開了,她send左個短信比我地,由於我係屋企會飛線回家唔開手提,所以唔知道,剛才開心果姐姐8點幾來電我才知道。我11點幾打過比熊貓姐姐響左幾下就掛線,我怕佢訓左嘈醒佢,明天才慰問她。


從開心果姐姐口中得知,尋日姑娘話阿仔〝唔得喇〞,佢地亦都同意阿仔〝安樂死〞,熊貓姐姐提早放工帶埋阿囡一齊去睇阿仔,阿仔報以〝唔~~~〞的聲音,之後她的男友亦趕到醫院阿仔報以〝喵~~~〞的聲音,熊貓姐姐話激死佢。在佢地陪同下阿仔好安詳的離去,打針時佢地都傷心不矣。


阿仔係一隻男性純種〝波斯貓〞都養左至少十年,佢與阿囡都育有子女,不過送晒比人。




上星期我執過屋,今日返到見到都係亂左少少無想像中咁亂,我都已經執回齊整。


明天、後天阿媽放假,咁即係我都可以‧‧‧,不過,後天阿媽要去覆診,所以我只係明天放假。


現時呢個天氣真係唔多鍾意,往往令人週身骨痛、病、心情變差、疲倦‧‧‧。


上星期阿婆已病緊睇過西醫,今日返到去阿婆轉左睇中醫煲藥,中醫話佢感冒,點解唔睇另一個西醫,阿婆話西藥濕熱喎!平時叫佢訓晏晝覺多D休息又唔肯,而家病左都唔肯~真係冇符。


娣婦比左D佢二家姐去泰國旅行既手信我試,塊豬肉乾係辣架味道都幾好,不過,表面就凝固左一層豬油。包粉絲麵娣婦好鍾意食架,我都想快D試下。



老公話今早4點幾肚痛解決完,到差不多訓著就比我批跟佢又醒左當時係5點幾,所以而家好眼睏,然後又話週身骨痛,Me 2~我諗今晚要貼膏布訓,而家咁既天氣都預左,問佢要唔要按幾下?又係唔駛。頭先肥仔放工回來我都幫佢按左幾下都唔夠喉,冇計我要睇住阿B。


佢衫未換、涼都未沖就訓,仲叫我十點九叫佢起身,我好準時叫佢架!結果咪又係得個吉,不斷叫佢不停食吉,叫到我都訓左一陣,終於叫到12點3就起身,咁即係又要夜訓喇!


1 則留言:

  1. 養O左咁耐O既貓貓要走, 真係好傷心O架. 我都怕將來睇到阿寶行呢條路..... , 希望你朋友O既心情可以快 D 平服啦.
     
    呢幾日 D 天氣真係好討厭, 我都有 D 鼻痕痕, 周身骨痛, 都唔知係咪中招!!!  我阿媽都唔舒服呀. 真係大家都要保重呀!!!
    [版主回覆03/27/2008 07:22:00]天氣太反覆大家都要小心身體!
    我尋日打左比佢,佢心情冇我想像中咁差,佢冇咩事喇!代佢多謝你既關心。

    回覆刪除